Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25419 Help Is Dit Een Echte Menstruatie

• Auteur

Help lieve meiden, ik was vanmorgen helemaal bij toen ik dacht dat mijn menstruatie eindelijk doorzette. Heb af vanaf vorige week maandag bruin/roze verlies en zaterdag en zondag iets helder rood bloedverlies. Vanmorgen was het echt veel   meer en moest nu echt een tampon in doen… maar nu is het weer helemaal gestopt!? Heb geen tampon meer nodig en met afvegen is er ook niets! Hoe kan dit toch? Kan ik dit wel als een echte menstruatie rekenen? Ik hoop dat het nog verder doorzet! Heb wel echt last van mijn buik….. snap er niets meer van….heb dit normaal nooit, dan is het vanaf dag 1 heftig….ook dat bruine verlies vooraf heb ik nooit eerder gehad.

Imme xx

#2884219 Quote

Twee  vragen was je overtijd? heb je heel erg veel pijn?

Gr Miranda

#2884222 Quote

Hoi miranda,

Deze cyclus duurde 9 weken, dus was ik vandaag 4 weken overtijd… en nee niet veel pijn… juist iets minder dan normaal. Vind het raar hoor!

Imme xx

#2884242 Quote

he hallo als je onzeker ben doe dan een test want 4 weken overtijd is misschien een kleine kans dat je zwanger bent, als de test negatief is dan zal ik als ik jou was even langs de huisarts gaan, niet dat het ernstig is hoor, niet dat je bang hoef te zijn we horen het wel veel sterkte ermee

greetz suzette

#2884251 Quote

Hoi!

Heel lief je reactie, maar ik loop al bij de dokter. Bloedgeprikt en moet temperatuur bijhouden. Ik ben niet zwanger, heb vorige week nog getest. Het was gewoon wachten op mijn menstruatie, omdat ik nu weer een hele lange cyclus had. Na het stoppen van de pil 2 keer een cyclus van 35 dagen gehad, verder was het een drama…… daarom was ik zo blij, ik dacht namelijk ongesteld te worden, maar het is weer opgehouden…… zucht…..

Imme xx

#2884263 Quote

Nou zeg, het is echt helemaal over! Alleen nog heel iets bruine afscheiding…. Ben in nou wel of niet door naar de volgende ronde…. Word hier zo moedeloos van, bah…..

Imme xx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884407 Quote

Tis nog heeel iets rood/roze met afvegen, verder alleen maar bruine afscheiding.

In totaal dus vrijdag t/m vanmorgen heel iets rood bloedverlies, gister het meeste.

Wat denken jullie, wel mijn menstruatie geweest en kan ik dus weer gaan tellen in de volgende ronde??

Liefs Imme

#2884409 Quote

Hoi Imme,

Ik herken je hele verhaal, heb een beetje hetzelfde. De hele week iedere dag een drupje bruinverlies en maar 2 dagen licht ongi, terwijl ik normaal erg ongi was. Ik ben er vanuit gegaan dat dat gewoon m'n ongi was en daarna nog een paar dagen wat bruinverlies. Weet het ook niet….

Liefs Lientje

#2884438 Quote

Hee Lientje,

Ja vreemd he? Ik herken zeker wat je zegt, normaal ben ik meteen hevig ongesteld, zonder enig bruinverlies vooraf en dan wel zeker 4 dagen lang! Maar ga er maar vanuit dat het zo is, bedoel tis wel helderrood geweest en had wel de klachten erom heen…….

Vervelend hoor! Sinds ik met de pil ben gestopt is het echt een zooitje met die cyclussen van mij! Hoop dat we allemaal heeeeel snel zwanger zijn!

Liefs Imme

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen