Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25420 Heb Een Test Gedaaan

• Auteur

Hallo dames,

Hoe gaat het met jullie, nou met mij wel goed.

Ik heb vandaag een test gedaan en die is positief alleen is het tweede blauwe streepje wel licht en dat had ik de vorige keer ook en toen kwam de RD na een week.
    Was de vorige keer zo blij dat ik het bijna aan iedereen heb verteld, nu durf ik het niet en wil ook niet te blij zijn, ben ban voor de teleurstelling.

Wie heeft zoiets ook weleens meegemaakt???

Liefs Nora

#2884225 Quote

Van harte gefeliciteerd! Snap dat je beetje bang bent, maar het hoeft toch niet weer zo te lopen! Hoever ben je overtijd dan nu?? Ik hoop voor je dat alles goed gaat en probeer er van te genieten!

Liefs Imme

#2884228 Quote

weet je dat ik niet eens weet of nu al over tijd moet zijn!!

#2884230 Quote

nou ik hoop voor je dat het deze keer niet zo gaat als de vorige keer en alvast gefeliciteerd.

#2884231 Quote

hoi gefeliciteerd en probeer er lekker van te genieten .

groetjes iris

#2884247 Quote

misschien heb je net te vroeg getest…….als je twijfelt gewoon over een paar dagen nog een test doen, die is dan vast donkerder.

Succes.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884252 Quote

oke dank voor de reactie en ik hoop echt dat ik zwanger ben.
    Ik heb nog geen kinderen dit zou dan de eerst worden en ik kan gewoon niet wachten het is volgens mij het mooiste geschenk dat je kan krijgen.

liefs nora

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen