Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25421 Nieuw

• Auteur

Hallo allemaal,

na even hier gekeken te hebben heb ik me eigen ook aangemeld

Ik en mijn vriend zijn nu ook aan de gang, zo 2 maanden.
    Alleen bij mij is het best lastig want een tijdje geleden hebben ze een kieste ondekt in me linker eileider. Gelukkig is die weg alleen nu is dus me cyclus onregelmatig.
    Maar heb al handige tips gelezen dus dat moet goed kommen.

Groetjes Nicole

#2884232 Quote

hoi nicje leuk dat je mee komt kletsen op dit forum

groetjes iris 32j  11de 2de

#2884237 Quote

hoi leuk dat je hier ook komt ik zit in mijn 1e ronde voor mijn 1e kindje dus het is voor mij ook nog allemaal nieuw en spannend. Maar je zei dat je een kieste had maar een vriendin van mij heeft dat ook gehad en toen die weg was is ze direct zwanger geworden en is nu net 4 maand heen dus hoeft niets te zeggen.

Gr.

#2884241 Quote

Hoi Hoi.
    Ben hier ook nieuw sinds vandaag.
    Hoop dat je hier lekker je verhaal kwijt kan en je steun kan vinden.
    Op naar het zwanger worden!!
    Gr. Corinne.

#2884246 Quote
    quote: liejanne1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 15:20:38'));

Maar je zei dat je een kieste had maar een vriendin van mij heeft dat ook gehad en toen die weg was is ze direct zwanger geworden en is nu net 4 maand heen dus hoeft niets te zeggen.

Gr.

Dat is wel fijn om te horen, want ik had namelijk gehoord dat het dan wel een tijdje kan duren. hopelijk loopt het bij mij ook zo, net zoals bij je vriendin

#2884705 Quote

ik hoop het voor je

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884724 Quote

Hoi Nicje,

Leuk dat je mee komt kletsen en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!!!

Liefs Lientje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen