Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25422 Nieuw Hier En Gelijk Maar Een Vraag

• Auteur

Hallo allemaal.

Ben nieuw hier maar ik dacht als ik wel eens mee lees moet ik me ook maar eens aanmelden.
    Nu bij deze de stap gezet.
    Zat een poosje op de wip of ik hier mee zou gaan kletsen omdat ik dacht misschien is het beter me niet teveel bezig te houden met het forum betreft zwanger worden.
    Ze zeggen wel dat dat niet positief is als je zwanger wilt worden, er teveel mee bezig te zijn.
    Maar aan de andere kant is steun ook prettig.
    Ook is er een vraag waar ik al een tijdje mee zit en daar zou ik wel eens antwoord op willen hebben.
    De vraag is vermindert glijmiddel de levendigheid van zaadcellen????
    Moet eerlijk zeggen dat ik niet zonder kan…………………
    Maarja als dat elke maand de kans op een zwangerschap verkleint schiet het ook niet op.
    Weten jullie dit, ik zie er niks over op het middel zelf en internet brengt me ook niet echt antwoord.

Gr. Corinne.

#2884238 Quote

hoi welkom op dit forum.
      ja de meeste zijn niet goed zoveel dat ik weet is http://www.preeseed.nl die het juist bevorded

groetjes iris

#2884239 Quote

hoi welkom op dit forum.
      ja de meeste zijn niet goed zoveel dat ik weet is http://www.preeseed.nl die het juist bevorded

groetjes iris

#2884240 Quote

hoi foutje het is   pre-seed

#2884243 Quote
    quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 15:25:41'));

hoi foutje het is   pre-seed

http://www.preseed.com

#2884244 Quote

Ik heb een tijdje geleden ook hierover gelezen op het forum. Maar voel nogal een drempel om dit spul via internet te kopen, ik ken het bedrijf nl. niet.

Nu hebben mijn man en ik een pauze ingelast om er 'even niet mee bezig te zijn' en gewoon weer voor de zin te vrijen en wij hebben nu de afgelopen weken heerlijke sex gehad moet ik zeggen zonder glijmiddel.

Wij vrijen al heel lang met glijmiddel en nu voor het eerst weer  heel veel zonder.  We moeten nu bewuster vrijen en dus ook veel meer voorspel doen om te zorgen dat het geen schuurpartij wordt.
    en ik moet eerlijk bekennen   dat het wel heel leuk was en errug lekker. Wij deden blijkbaar te weinig aan voorspel en teasing…..

Dus misschien is het voor jezelf ook fijn om eens te bekijken waarom je vaak droog bent.
    Ikzelf was te weinig opgewonden als wij begonnen (daarna ging het wel….maar ja wij gingen te snel 'erop' om het maar zo te zeggen) en dat gaat nu dus zo goed, dat we het niet meer hebben gebruikt (wil niet zeggen dat we dat nooit meer doen…………

gr mama van MD

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884245 Quote

Hoi Hoi.
    Beadnkt voor je snelle reaktie.
    Heb de site geprobeerd die je door geeft maar kan het dat er nog iets niet in klopt??
    Heb wel wat aan geklikt wat google dan aageeft op pre-seed maar dat is allemaal engels en dat leest niet handig als je daar niet zo goed in bent.
    Gr. Corinne.

#2884248 Quote

Hoi Iris.
    Inderdaad .com klopt dus wel dat engels.
    Toch bedankt.

Ja inderdaad mama van md, klopt denk wel dat je soms te weinig voorspel  neemt omdat het niet meer altijd spontaan gaat als je voor een kind gaat.
    Het blijft best wel eens lastig daar je weg in te vinden.

Gr. Corinne.

#2884249 Quote

Geeft niets, ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben.

Bij ons vrouwen is dat nu eenmaal onlosmakelijk verbonden  (wat er tussen ons hoofd gebeurt …..en daar beneden).

Succes er mee en geniet er vooral van!

gr mama van MD

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen