Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25423 Vraag Over Innestelingsbloed

• Auteur

hoi meiden,

Vanochtend ben ik een klein beetje bloed verloren en mijn Nod is pas over 2 dagen.
    Kan het zijn dat dit de innesteling is geweest? En als je dat hebt ben je dan ook echt zwanger???
    Het zou wel helemaal geweldig zijn na precies een jaar!

Wie kan mij helpen?

Liefs Bontrie

#2884266 Quote

hoi
    het zou kunnen natuurlijk,moet eerlijk zeggen dat ik er geen last van heb gehad ook niet bij mijn vorige zwangerschappen dus,maar zal voor je duimen want je had al wel wat meer kwaaltjes toch,zou wel leuk zijn eindelijk na een jaar he .succes he gr wendy

#2884368 Quote

he bontrie,
    lees net je bericht, hoop het zo voor je meid!
    je was toch ook net begonnen met onderzoek enzo?

wij moeten eind april weer voor de uitslagen maar ik hoop dat het nu toch nog stiekum spontaan gebeurt, zou wel leuk zijn.
    ik heb deze maand erg laat mij ei gehad en nu hoop ik dat het bevruchten gaat lukken (we doen erg ons best, deze maand ha ha ha)

groet
    boekie

#2884458 Quote

Dit was helaas geen innesteling
    OP naar ronde 13 maar weer.

#2884459 Quote

Hoi Bontrie,

Wat erg voor je…jullie zijn al zo'n poos aan het proberen…leef echt met je mee!

groetjes Espritxx

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen