Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25424 Getest En Toch Niet Zwanger

• Auteur

he hallo ik had me vorige discussie over dat ik iets meer dan 2 weken overtijd ben , was de vorige keer ook, maar dan precies 2 weken en nu 3 dagen er bij, ik heb vandaag getest, en was negatief, ik ben er helemaal niet mee bezig ( bewust) heb ook geen voor schijnselen van zwanger circa ongi, moet ik nog ff w8 of moet ik naar de huisarts ? Ik snap er niks van, heb wel een week geleden hele erge migrane , en last van me rug, maar kweet nie wat dat kan betekenen, wie heeft dit ook zo iets gehad?

suzette

#2884262 Quote

hey suzette,
    weet precies hoe je je voelt, ben nu 16 dagen overtijd, en nog steeds nega test!!
    heel vervelend dit!
    mijn cyclus is altijd 27 dagen geweest en ontpillen is het niet meer .
    ik heb besloten als ik aankomende week niet ongesteld word of posi test heb , dan maandag naar dokter ga.
    ik heb ook geen tekenen of gevoel van ongi worden , het enige wat ik heb is een vreemd onherkenbaar gevoel in mn baarmoeder, geen ongi pijn.
    ik duim voor ons dat we zwanger mogen zijn..dit is heel moeilijk en onzeker
    kus irem

#2884280 Quote

o oke ja ik heb het precies het zelfde gevoel, en moet heel vaak plassen terwijl ik weinig drink na verhouding, en dat heb ik nooit gehad, dus denk dat ik nog een weekje w8 en dan toch maar   naar de HA , ik hoop dat we allebij zwanger zijn,

kus kus suzette

#2884283 Quote

Hoi,

ik weet heel goed  hoe  jullie je moeten voelen.
    Ik heb hetzelfde, heb al 2x een test gedaan, maar beide zijn negatief. Maar ik word ook niet ongesteld, ben nu ruim 3,5 week overtijd. Nu is het deze maand voor het eerst, maar ik voel me ook anders dan anders, mijn borsten zijn zeer gevoelig, ben erg moe, moet vaker plassen dan anders en voel me gewoon heel anders dan anders. dat is een gevoel wat ik verder niet kan omschrijven.
    Ik kan best leven met het idee dat ik (nog) niet zwanger ben, maar ik baal ervan dat ik niet ongesteld wordt. weet ook echt niet meer wat ik nou moet doen.
    Hebben jullie nog een idee???
    Mieke

#2884301 Quote

ja meiden dit is gewoon zo vevelend..je leest zo veel verschillende reacties ..de een heeft nog positief getest na een antal weken( lees ik net in een stukje van sigri) en de ander bleek tog nog ongesteld te worden na een aantal weken, ik heb ook totaal geen klachten , ik krijg zonder dat ik het eigenlijk wil steeds een stukje meer hoop , en voor dat gevoel ben ik nou juist zo bang hahaha, ik hoop t zo voor ons alle
    liefs irem

#2884337 Quote

Hallo meiden,

Oh, helaas weet ik wat jullie voelen alleen ben ik nog 'maar' 6 dagen overtijd. Maar nooit gehad, voor de pil altijd drie weken en een paar dagen en altjd ongi geworden. Nu na het stoppen met de pil ook keurige cyclussen van zo rond de 24 dagen. Nu dus opeens overtijd…

Ik had veel klachten die in mijn idee alleen maar konden zijn omdat ik zwanger was (ook al durfde ik nergens op te hopen), vorige week en nu eigenlijk amper nog wat. Zaterdag getest, negatief en vandaag omdat ik jarig ben toch nog maar want nog steeds geen ongi. Ik dacht wel zaterdag middag na de test dat ik ongi werd, maar dat is niet doorgezet, nu hoop ik stiekem op een innestelingsbloeding…. Dus nog maar even afwachten, zaterdag gaan we er maar weer eentje doen.

Mijn vriendin had ook pas na ruim 2 weken overtijd een positieve test, dus ik hoop dat jullie alleemaal nog een super veraassing krijgen!!

Succes met wachten,
    Liefs Mylène

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884343 Quote

lang zal ze leven!! hieperdepiep hoera!!!!
    mylene, van harte met je verjaardag!!!!! ook al is je dag niet zo gestart als gehoopt , hoop ik dat je een fijne dag zult hebben!!!

balen heh, die onzekerheid!! ik ben nu dus ook inmiddels 17 dagen overtijd!
    ik hoorde dit weekeind van mn schoonzus dat ze pas positief teste bij 5 weken!!!!
    aan de ene kant moeten we de hoop dus niet op geven, maar goed het is en blijft zo spannend, mijn cyclus was dus ook keurig altijd 27 dagen!!
    ik baal want of ik ben zwanger of mn mooie cyclus is naar de kl*te!
    meid ik hoop het zo voor ons allemaal!!!!!
    dat we met zn alle naar het volgende forum mogen!!
    ik duim!
    en mylene voor jou een dikke knuffel omdat jouw verjaardag ni zo is begonnen zoals je had gehoopt
    liefs irem

#2884377 Quote

Lieve Irem,

Dank je wel, zo voel ik me wel weer een beetje jarig.. Ik had het inderdaad wel eluk gevonden om een mooi kado te krijgen van mijn vriend in de vorn van een baby op komst.. Ach, wie weet heb ik het al wel gekregen maar weet ik het nog niet…

Ik zit net als jij te wachten op wat er komen gaat, stiekem hopend op een zwangerschap, maar ook erg rekening houdend met een aankomende ongi…

Ik voel helemaal niets meer, geen last van mijn borsten en ook totaal niet misselijk meer of iets. Vandaar dat ik ook rekening hou met een vroege miskraam. Want vorige week voelde mijn lijf toch wel heel erg zwanger aan.. Nu helemaal niet meer…

Maar ook totaal geen gerommel in mijn buik of iets, ik weet het ook niet meer…

Wachten gewoon maar even af,
    succes met afwachten en hou me op de hoogte!

Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

#2884471 Quote

he hallo gefeliciteertd nog met je verjaardag, nou hopen maar dat we zwanger zijn en zo niet gaan we allemaal op naar de volgende ronde, ik ben zelf nu 2 weken en 4 dagen overtijd, en niks van ongi of circa zwanger aan de gang dus ik w8 nog ff af ik ben aan staan de zaterdag jarig misschien dat ik dan nog f test misschien dan wel zal een leuk kado zijn hahahah

greetz suzette

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen