Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25425 Heb Ik Nog Kans

• Auteur

Dames,

Morgen is mijn NOD, het sinds gisteren enorme grote borsten die ontzettend zeer doen! Ze zijn ook een beetje hobbeling.

Vanacht ben ik twee keer wakker geworden van een hele rare buikpijn, overdag af en toe het gevoel dat er een ongesteldheid aankwam.

Lijkt nu een gewone menstruatie te worden…kunnen het volgens jullie nog zwangerschapskwaaltjes zijn?

Was van de week wel een paar keer misselijk/raar in mijn buik/hoofd, maar nu lijkt er niets aan de hand.

Help!!

X Begin

#2884264 Quote

'hoi begin

ik had ook gewoon ongipijn twee dagen ervoor dus dacht ook ongi te worden,borsten deden wel zeer ,wat ik nog nooit heb gehad en ben toch zwanger dus het kan wel hoor.hoop het voor je en zal voor je duimen.gr wendy 5 wk 4 dagen

#2884303 Quote

Ik had precies hetzelfde toen ik voor de 1e keer zwanger was, dus dit kunnen zeker zwangerschapskwaaltjes zijn! Ik heb zelf nooit last van pms maar sommigen hebben dan geloof ik klachten die daar heel erg op lijken dus het kan wel alle kanten op denk ik… Maar succes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen