Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25427 Mylene Sigri

• Auteur

Hai Mylene,
    Ben je al wat 'wijzer' geworden vandaag. Rode duvels of toch niet????? Getest????
    Ben erg benieuwd.
    Doei, Sigri

#2884291 Quote

Hey Mylene,
    Hopelijk lees ik morgen meer over de ontwikkelingen bij jullie… ben reuze benieuwd.
    Zelf keimoe nu, dus ik ga via een badje mijn bedje in, heerlijk…………
    Welterusten alvast,
    Sigri

#2884316 Quote

Hoi Sigri,

NOG NIETS IN ZICHT!!! Ik durf er nog steeds niet op et hopen maar wie weet morgen toch als verjaardagskado het mooiste wat mijn vriend me kan geven?

Moet er ook snel in, moet om half 6 testen, manlief moet om 6 uur weg!!!

Je hoort zeker van mij morgen,

Liefs Mylène en welterusten x

#2884346 Quote

Haha hier is de tweede Mylene.

Ik dacht even dat dit over mij ging. Ik ben ook flink overtijd!! En heel toevallig ook net jarig geweest.

Wanneer was jij jarig Mylene??

Echt toevallig. Een naam die niet zo heel vaak voorkomt en dan allebei bezig met zwanger worden, allebei overtijd en allebei net jarig!! Ben jij ook bij toeval 26 geworden?? Dat zou echt bizar zijn!!!

Groetjes Mylene

#2884347 Quote

Oh en nu even serieus…

Mylene, jeetje wat vervelend dat je vriend niks aan je verjaardag heeft gedaan. En dan ook nog eens negatief testen. Dat is echt ontzettend balen zeg. Ik hoop voor je dat je binnenkort wat meer duidelijkheid zal hebben.

Oh ik zal even laten weten wat ik voor m'n verjaardag kreeg… De rode duivels. Ook leuk he!

Veel sterkte!!

Liefs Mylene

#2884348 Quote

Oh en nu even serieus…

Mylene, jeetje wat vervelend dat je vriend niks aan je verjaardag heeft gedaan. En dan ook nog eens negatief testen. Dat is echt ontzettend balen zeg. Ik hoop voor je dat je binnenkort wat meer duidelijkheid zal hebben.

Oh ik zal even laten weten wat ik voor m'n verjaardag kreeg… De rode duivels. Ook leuk he!

Veel sterkte!!

Liefs Mylene

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884349 Quote

Sorry, 1x was genoeg geweest. Te ongeduldig he

#2884378 Quote

Hoi Sigrid en andere jongere Mylène,

Wat leuk, ik dacht toen ik mijn naam zag staan dat Sigrid nog niet had gereageerd, maar dat was jij, Mylène 26. Ik ben vandaag 37 geworden (zie een ander bericht aan jou). Ben nu vanaf begin oktober bezig en nu net overtijd maar altijd heel constante cyclus eghad dus geen idee welke kan t het op zal gaan.

Vervelend dat je zo'n rottig kadootje kreeg op je verjaardag. Dat is me dan nog wel bespaard gebleven..

Had zo gehoopd dat ik vanmorgen mijn ouders zou kunnen verrassen met een leuk nieuwtje, maar nu ik nog niets weet heb ik ze maar gebeld en het verteld dat er nog een kansje is dat ik misschien zwanger ben.

Mylène, als je net jarig ben geweest ben je ook een ram, wat leuk!! Jij bent ook met je eerste kindje bezig?

Succes met afwachten en laten we dan maar hopen dat we met Sigrid meekunnen naar de decembermama's!!

Liefs avn de oude Mylène (babypoppenmaakster). x

#2884401 Quote

Hai Mylene (babypoppenmaakster), gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Jammer dat je nog niet het leukste cadeautje (2 lijnen!) hebt kunnen krijgen op je verjaardag. Maar het is natuurlijk wel hoopvol dat je geen (echte) rode duiveltjes hebt gezien…… op naar zaterdag (kan je zolang wachten?)! Geen idee welke testen je het beste kunt gebruiken hoor, ik ben zelf altijd blij met clearview (gevoelig), met een doorzichtig venster (kan je lekker in het licht houden bij een vage extra streep), maar clearblue digitaal geeft natuurlijk nog meer duidelijkheid en dan hoef je niet te turen naar extra streepjes (bij http://www.premom.nl zijn ze goedkoper dan elders, vind ik; geldt ook voor clearview….. hihi, heb geen aandelen bij ze, hoor). enne tja, mannen…….. en attent zijn, ahum…………………… ze komen soms wel echt van een andere planeet, hoor

Ha Andere Mylene, jij dus ook hopelijk snel zwanger……..! Ook nog gefeliciteerd…….! Ben je over tijd? Of zijn net die rd gearriveerd? Je eerste kindje? Leuk, praat rustig mee met ons, wel toevallig ook dat je naam hier voorkomt……..

Nou, zou het reuze gezellig vinden als jullie meegaan naar het december forum, hoor!

Liefs, Sigrid.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen