Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25432 Krijg Nu Toch Echt Wel De Kriebels

• Auteur

Begin nu echt de kriebels te krijgen…

De afgelopen maanden was mijn cyclus 1 grote puinhoop. Geen 1x was het 28 dagen, eerder 40 en de rest.
    Nu slik ik sinds maart een medicijn wat ook gebruikt wordt bij diabetes. (dit ivm mn pcos)
    Tot mijn grote verbazing zag ik op dag 10 al cervixslijm (normaal dag 28 ofzoooo).
    Dit hield een dag of 5 aan.
    Er vanuit gaande dat mijn eisprong dus TOEN al geweest is, dan zou mijn NOD rond de paasdagen vallen .
    De laatste maanden ging ik eigenlijk gewoon standaard uit van een lange cyclus en deed de 28 dagen grens me helemaal niets meer. Eerst maar eens de 40 halen dacht ik toen. Maar ja…nu ik dat slijm dus heb gezien…heb ik zo het vermoeden dat het wel eens eerder zou kunnen zijn.

Nu wilde ik me eigenlijk niet wéér laten misleiden door symptomen maar goed…doe het dus wel…
    Jeukende tepels (niet eerder gehad)
    Rommelende darmen
    Zit nonstop op de wc en moet dan ook echt nodig plassen

Voor de rest valt het allemaal wel mee hihi.

Nou ja, heel verhaal intussen maar goed, ben het ff weer kwijt .

Groetjes mamaloe

#2884309 Quote

hoi mamaloe,
    wat vervelend zeg.
    ik heb a.s zondag mijn nod,spannend!!!
    groetjes mirella

#2884314 Quote

Raar allemaal he.
    Ik ben me ook zo vreselijk bewust van wat ik aan en in mijn lijf voel.
    Ook het idee dat ik het nooit zo gevoeld heb. Zelfs niet bij mijn eerste zwangerschap.
    Bloem

#2884317 Quote

Hoi mamaloe,
    zal voor je duimen meid.
    hoop het echt voor je.
    gr liselotte

#2884387 Quote

Hoi Mamalou

Las dat je komend weekend je nod hebt, ik heb de mijne donderdag (ongeveer denk ik)
    Ben even een tijdje niet op het forum geweest was er teveel mee bezig.

Ook ik voel af en toe wat, vooral mijn tepels zijn gevoelig en soms wit. ook steken in mijn buik en onderrug.
    Hopen dat we nu een keer geluk hebben, want jij was toch ook al een tijdje bezig.

Groetjes Marjolein

#2884413 Quote

Hey Marjolein!!! Leuk om te zien dat je hier ook even weer bent.
    Dus ook nog geen zwangerschap voor jou op dit moment.
    Afwachten dus…
    Spannend dat donderdag je NOD is.
    Ook al last van de kriebels hihi?

Groetjes Mamaloe

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884439 Quote

Heee mamalou!!!

Hoe is het met je!! Spannende dagen weer he?
    Wat een gedoe weer he? Soms zou je wensen dat iedereen gewoon dezelfde cyclus had en dezelfde kwalen!!!! Zou makkelijk zijn…
    hou ons op de hoogte he?
    xie maantje

#2884496 Quote

Hoi Mamalou

Nee ik ben nog steeds niet zwanger, baal wel dat het iedere maand weer mis is. Maar ik heb niet veel te klagen want ik ben eigenlijk al vrij snel vrij regelmatig ongesteld en af en toe voel ik zelfs een eisprong. Maar wij zijn ook niet zo dat we precies op bepaalde dagen hebben geklust.
    Had net een heel klein beetje bruin slijm dus ik vrees het ergste (weer ongi)

Hoop voor je dat het bij jou geen ongi wordt maar een zwangerschap.

Groetjes Marjolein

#2884597 Quote
    quote: marjolein26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2007 19:24:34'));

Had net een heel klein beetje bruin slijm dus ik vrees het ergste (weer ongi)

En hoe is het met de bruine slijm? Heeft het doorgezet of is het alweer weg?

Groetjes mamaloe

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen