Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25436 Toch Niet Zwanger

• Auteur

hallo meiden

dit is een raar verhaal feb een miskraam gehad   en vorige week positief getest
    en vandaag ong dat is raar he dus nou we gaan er maar weer voor volgende ronde nieuwe kansen. ik snap er helemaal niets van en ook gewoon hel beroerd geweest vorige week tot vandaag toe iemand nog meer dit mee gemaakt.

nou succes allemaal en voor de gene die zwanger zijn gefeliciteerd

groetjes geluk 1

#2884359 Quote

he??? Hoe kan dat nou??? Oh Geluk wat jammer!!!
    Kan je het niet na laten kijken dan? Zit er nog miss. hormoon van je mk in je lijf?

xie maantje

#2884361 Quote

hallo maantje

ik weet zeker dat er niets meer zat misschien de test mij vorige week voor de gek gehouden jammer maar we gaan weer verder moet toch.

groetjes geluk 1

#2884371 Quote

Hey geluk (beetje vervelende naam nu)

Wat ontzettend k*t voor je joh!!! Ik duim dat je snel weer zwanger bent en dat dan de eerste 8 weken héél snel voorbij zullen gaan zodat je je eerste echo hebt gehad en eindellijk van een zwangerschap mag gaan genieten!
    Het is jullie gegund..

Liefs, 10e

#2884380 Quote

Hèèèèè!!! hoe kan dat nou??? je had toch twee duidelijke strepen. Dat je nog posi test van de MK kan volgens mij niet??? tenminste…. Ik weet het niet, ik begin nu bijna te twijfelen aan mezefl haha… terwijl mijn Digitale CB echt "zwanger" zei. Maar ik was 5 weken op weg en jij 9 dus misschien kan het zijn dat je HCG dan langer in je lijf blijft omdat je zwangerschap ook langer was? geen idee hoor, wat een K**** verhaal zeg ben je gruwelijk blij en dan dit weer. Schrok je niet. dacht je niet oo jee weer een miskraam? heb je geen krampen gehad (misschien toch weer een vroege MK?)

Nou meis ik leef met je mee hoor…

#2884381 Quote
    Wat is de maximale tijd dat het HCG-hormoon na een miskraam in de urine aangetroffen is. Is dat 1, 2 of meer weken.

Hoe verder je in de zwangerschap bent hoe hoger de b-HCG waarde in de urine en dus in het bloed. Als je een miskraam hebt gehad ligt het er dus aan bij welke termijn er geen B-HCG meer is aangemaakt, binnen enkele weken is het uit het lichaam verdwenen, maar hier geldt dus: hoe meer in het lichaam, des te langer het duurt.

Dit heb ik voor je gevonden op predictor.nl…

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie)      IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting
         Niet zwanger      < 5     
         21 dagen      0 – 5      7 dagen
         28 dagen      3 – 426      14 dagen
         35 dagen      18 – 7.340      21 dagen
         42 dagen      1.080 – 56.500      28 dagen
         49 – 56 dagen      7.650 – 229.000      35 – 42 dagen
         57 – 78 dagen      25.700 – 288.000      43 – 56 dagen
         79 – 100 dagen      13.300 – 253.000      57 – 78 dagen
         2de trimester      4.060 – 65.400      17 – 24 weken
         3de trimester      3.640 – 117.000      25 weken – bevalling
         Na bevalling      < 5     
    read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884441 Quote

hallo meiden

bedankt meiden het viel wel even tegen maar niet echt had nog niet veel gehoopt en miranda bedankt voor het opzoeken maar het moet al lang uit mijn lichaam zijn geweest ik heb wel meer bloed als normaal met een ongi maar dat kan naar een miskraam en heb ook een vol gevoel en soms steken maar dat is met ongi ook ik weet het niet hoor misschien de test niet goed of zo of toch een vroege miskraam maar we zien wel we gaan er weer voor.

groetjes geluk 1

#2884467 Quote

Hé geluk 1,

Dat zal even schrikken geweest zijn zeg!
    Ik vind het echt verschrikkelijk naar voor je dat je na een positieve test toch ongesteld bent geworden, vooral nadat je in februari ook al een MK hebt gehad.
    Een keer is het goed geweest met alle ellende, of niet dan!

Kan het zijn dat je nu een heel vroege MK hebt misschien.
    De positieve test zegt nl. wel dat er HCG is waargenomen en het lijkt me idd sterk dat dit nog afkomstig is van je zwangerschap in februari.

Ach ja, …………..
    Ik hoop voor je dat je je naam geluk snel waar mag gaan maken.

Ik   voor je.

Veel liefs,

Twinkel3

#2884468 Quote

he hallo ik lees net je berichtje hier op de forum, maar ik weet wel me vriendin heeft 3 kinderen en bij alle drie tijdens de zwangerschap was ze ook tot de bevalling gewoon ongesteld, hoe dat komt weet ik niet, maar was wel zo, dus misschien is dit berichtje een beetje hoop, nou veel sterkte

greetz suzette

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen