Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25437 Nog Meer Verdriet

• Auteur

Hallo allemaal, voor de 16de keer teleurgesteld ( gisteren ongesteld geworden). Ik heb het helemaal gehad. zelfs mijn mannetje zit het even niet meer zitten.
    we snappen er allebei helemaal niks meer van. Uit alle onderzoeken is niet veel gekomen, het zaad van mijn lieffie was wat langzamer, maar dat kan geen kwaad. verder zijn we allebei helemaal gezond! En nu moeten we dus een half jaar wachten. maar we kunnen helemaal niet wachten! we willen dat het NU lukt. en dan ben ik mezelf nog meer verdriet aan het doen met mijn werk, als ik dit had geweten had ik iets anders gedaan.
    ik ontwerp geboortekaartjes,   , ik wil zo graag een kaartje voor ons zelf ontwerpen!
    tja, en het leek me zo leuk, schattige muziektrekdozen, geboortekaartjes en kindermeubeltjes maken en ontwerpen, .
    maar ja…………………. nog steeds niet voor ons kleintje.
    pffffffffffffffffffffffff sorry voor het geklaag dames.

moet dit even kwijt.

Saarj

#2884360 Quote

hoi

he wat balen voor je zeg,je had het zo gehoopt deze keer,en je weet dat jullie gezond zijn   dat maakt het helemaal frustrerend he.toch zal ik voor je blijven duimen ok heel veel succes verder gr wendy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen