Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25438 Hoe Lang Duurt Het Gemiddeld Na Stoppen Van De Pil

• Auteur

hoi meiden,
    heeft iemand een idee als je 11 jaar aan de pil heb gezeten hoe lang het duurt voordat dat spul uit je lijf is?
    ik hoorde voor elk jaar een maand!dat zal betekenen 11maanden
    wie weet hier wat over?

ik heb 1 ronde achter de rug,mijn nod is 8april.
    groetjes mirella

#2884389 Quote

Hoi Mirella,

Ik heb zelf voordat ik zwanger werd,
    10 jaar lang de marvelon geslikt…
    Ik ben toen in september gestopt met de pil,
    en in januari zwanger geraakt…
    Dus een kleine 4 maanden…

Toi toi toi….

Liefs,
    Visje

#2884390 Quote

hoi,

ik heb 15 jaar de pil geslikt en toen ik stopte was ik na 2 maanden zwanger!
    dus wat ze zeggen met die maanden klopt niets van!

succes!

#2884392 Quote

hoi

Ben augustus 2006 met de pil gestopt en nu 7 maanden verder, de afgelopen 2 menstruaties voelden eigenlijk pas echt zoals het hoort   dus het kan zeker wel een half jaar duren. Wat nu op mijn NOD en hoop dat ik niet ongi wordt.

Groetjes Marjolein

#2884394 Quote

Hoi,

Hier een spelbreker…ik denk dat het per lichaam verschillend zal zijn, het staat niet voor niks overal omschreven…

Het is ook niet alleen de werking vd pil, maar er spelen ook andere factoren mee. Sinds juli zijn wij nu bezig en aldoor een cyclus van 28 dagen, maar de laatse 2 rondes 39 dagen, nu pas ontpilt??? Ik weet het niet hoor…

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn en mogen verhuizen!

Liefs Lientje

#2884395 Quote

Haha, je was met net voor Marjolein , zijn we samen spelbreker!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884397 Quote

Hoi hoi,

Heb zelf 14 jaar de pil geslikt en het duurde bij mij 5 mnd voordat mijn cyclus weer op gang kwam dat is per persoon verschillend hoor. En toen het eenmaal op gang was duurde het ongeveer een maand of 7 toen was het raak.

Wens je heel veel succes.

Gr Fruit Girl 20,4 wk zwanger

#2884498 Quote

hoi meiden,
    wat een fijne reacties allemaal zeg,ik hoop dat ik snel zwanger ben zeg ben nu 2maanden gestopt met de pil dus…nu maar flink oefenen dan
    raar dat het zoveel per persoon verschilt.ik heb wel veel verschillende pillen gehad zal dat niet uit maken???
    groetjes mirella

#2884500 Quote

Hoi Mirella! Ik hoorde dat laatst ook ca maand per jaar en dacht toen 'shitttt!' aangezien ik ruim 15 jaar aan de pil ben geweest. Ik ben januari gestopt en braaf al 2 keer ongi geweest (1e x na 30 dagen en nu na 28 dagen dus best netjes vond ik). Dus ik hoop dat alles weer lekker op gang komt en zijn werk gaat doen snel. Mijn collega was ook na 2 maanden al zwanger dus ik neem het niet zo nauw met dat 'ontpillen' alleen kan ik me heel goed voorstellen dat het gewoon erg verschilt per persoon. En misschien ook wel per pil? Ik had de diane trouwens. Nou succes ook (ik zit in ronde 3, 1e k, 26 jr).

groetjes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen