Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25439 Annet

• Auteur

Nou ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest hoor. Ze dacht eerst dat ik kwam voor de uitslag van de mri en dexa scan(heb laatst wat onderzoeken gehad), maar ik had eigenlijk pas in juni een afspraak, maar zij dacht dat het personeel bij de mri een afspraak hadden vastgelegd. Dus begon ze daar uitgebreid over.
    Nadien zei ze dat ze me pas weer over een half jaar wilde zien, totdat ik zei dat ze dan niet wist waarvoor ik kwam.
    Ik zei dat de tweede er aan kwam en toen keek ze even op en nee dat wist ze niet. Had de afspraken balie natuurlijk niet doorgegeven.
    Meteen de felicitaties erachter aan.
    En ja, toen moest ze meteen nog meer dingen regelen. Ze vroeg of ik al wat was aangekomen, maar door de bv icm de zwangerschap val ik nu nog een beetje af.
    Omdat ze dat niet zo zag zitten wilde ze het liefste nog dat ik gisteren ff tussendoor naar de dieetist ging, maar dat was echt vol!!
    volgende week dus.
    En natuurlijk de gyn. Ook hij heeft het zoals met de vorige zwangerschap, megadruk.
    En wil me pas 1 mei voor de eerste keer zien.
    Klinkt nog lang, maar dat is het zo natuurlijk.
    Dus de eerste echo heb ik op 1 mei!!
    Het wordt dus net als de vorige keer weer af en aan naar het ziekenhuis, maar ik vind dat echt wel de moeite waard!!

En hoe is het nu met jou?? Al weer druk aan het klussen
    Hoe zijn jullie er trouwens nu mee bezig?? net als met de eerste of hebben jullie nu zoiets van.. we zien wel.
    Ik hoop echt voor je dat je deze keer niet zo lang hoeft te wachten hoor!!
    Laat alles maar weten, ben benieuwd hoe lang(kort) het duurt.

Liefs Alma

#2884875 Quote

ff weer naar boven halen anders moet je wel ver zoeken!!

liefs Alma

ps: kom je tegenwoordig hier niet meer zo vaak??

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen