Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25440 Tarwekiem Oliecapsules Wie Eens Van Gehoord

• Auteur

hey allemaal,

wie heeft er eens van tarwekiem olie of capsules gehoord en werkt het ook las ergens op een site dat het je sneller zwanger kan maken ofzo maar is dat wel zo

weet dat het een vitamine e is maar waar dient die nou eigenlijk precies voor
    want had wel opgezocht maar werd er niet echt wijzer van

Groetjes marina

#2884811 Quote

heeft niemand hiervan gehoord ???

#2884829 Quote

Ik heb vorig jaar gebruikt toen ik zwanger wilde worden.Als  ik het goed heb, zorgen deze voor capsules voor een regelmatige cyclus.  Bij ronde 4 ben ik ermee begonnen en ronde 5 was ik zwanger. Of het met elkaar te maken heeft weet ik niet, maar baat het niet dan schaadt het niet.

#2884840 Quote

Hoi babygirl,

ook ik ben een tijdje geleden met die capsules begonnen, maar ben er maar weer mee gestopt. Ik kreeg nog meer last van pukkels dan dat ik al had van het met de pil stoppen.

Het schijnt erg goed te zijn voor je doorbloeding, je huid en haar, nagels noem maar op. Een oververmoeid lichaam schijnt ervan weer wakker te worden.

Wat het gedeelte van de vruchtbaarheid aangaat, kan ik op google weinig vinden. Wel dat het de vruchtbaarheid van bepaalde dieren (honden, katten enz)  verhoogd. Zou het dan ook bij de mens werken?

Ik slik Puur mama van VSM. Daar zit ook vitamine E in. 50% van je gagelijkse hoeveelheid. Moregn ga ik langs het reformhuis voor meer infomatie.

Groetjes Noelie

#2884908 Quote

hey noelie

ben je al bij de reforumhuis geweest??? en wat zeiden ze

Groetjes marina

#2885242 Quote

Hey, babygirl, helaas is er wat tussen gekoen, maar ik had wel telefonisch contact met het reformhuis. Zij hebben daar een boekje liggen  over allemaal verschillende kruiden ed die de vruchtbaarheid zouden kunnen bevorderen.
    Dat tarwekiemolie deze werking ook heeft bevestigde men aan de telefoon, maar al te veel wilde zij aan de telefoon niet uitleggen. Ik ga er nu waarschijnlijk dinsdag heen.

Ik ben met dit soort dingen altijd vrij sceptisch. Waarschijnlijk ben ik daar iets te nuchter voor. Ik ben wel erg nieuwsgierig wat zij mij vertellen kan.

Ik hou je op de hoogte
    Fijne pasen!!!
    Noelie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885323 Quote

hey noelie

ik hoop snel van je te horen
    als het wel een middel is waardoor je snel zou zwanger worden
    dan zou dat natuurlijk mooi zijn

ik wacht op je antwoord

Groetjes marina

#2885903 Quote

hey noelie

ben je dinsdag heen geweest ???
    de rode duivels hebben me te grazen genomen vandaag
    maar vandaag was me NOD ook
    maar niet getreurt we gaan gewoon verder na de 3de ronde
    hoe graag we ook een kindje willen
    maar ik ga het nu gewoon lekker rustig aan doen
    en niet steeds denken van we moeten het nu doen
    want dan komt er toch niks van terrecht

Groetjes marina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen