Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25447 Wanneer Is Je Eerste Dag Van Je Ongi

• Auteur

Hai,

Ik twijfel of ik vandaag ongesteld geworden ben. Ik heb dat iedere maand.

Mijn temperatuur was vanmorgen gezakt en ik had vanmorgen bij het afvegen na een wc bezoek veel bruin bloedverlies. Ik heb een maandverbandje in gedaan en daar zat ook behoorlijk wat bruin in, maar heb nog geen rood bloed gespot. We zijn nu 6 uur verder en het is bij dat bruine van vanmorgen gebleven en is niks bijgekomen.

Ik vind het altijd zo moeilijk te bepalen wanneer mijn eerste ongidag is omdat het bij mij altijd begint met een aantal dagen kleine beetjes bruin (dat heb ik nu al sinds afgelopen donderdag) en vervolgens wordt het wel rood maar dat is maar 1 of twee dagen.

Het is juist nu heel belangrijk want ik moet op mijn eerste ongidag bellen voor een HSG onderzoek en ik weet dus niet of ik vandaag moet bellen of dat ik echt moet wachten op het rode bloed.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Veel liefs
    Nataly

#2884461 Quote

Nataly,

De eerste dag van ongi is de dag dat je wat spot. bruin of rood maakt eigenlijk niet uit. volgens mij heeft mijn zusje nog nooit rood gehad bij mijn weten. Ze is verder toch kerngezond.
    Ik zou dus vandaag aanhouden als ik jou was.

groetjes
    Kitty

#2884463 Quote

Bedankt voor je antwoord maar als ik uitga van ook het bruine dan had ik dat al vanaf afgelopen donderdag maar alleen hele kleine beetjes bij het afvegen. Ik heb namelijk al vrij snel na mijn eisprong bruinverlies, dat is iedere maand hetzelfde. De ene keer is het pas 3 dagen voor mijn NOD maar soms is het ook wel 10 dagen. Alleen was nu wel meer bruin maar alleen vanmorgen???????

Volgens een bekende van mij die verloskundige is is dit niet vreemd. Heb haar dit ook voorgelegd maar heb nog geen antwoord en was ook benieuwd of iemand van jullie dit weet?

Normaal breekt het rode nog wel door maar je wordt hier onzeker van.

Veel liefs
    Nataly

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen