Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25449 Het Mag Nu Eindelijk Gaan Gebeuren Spannend

• Auteur

hoi allemaal,

ik ga de komende week goed oefenen om zwanger te kunnen worden.
    er is mij verteld dat je het het beste kunt proberen om de dag klopt dat ???
    als alles goed is moet ik over 10 dagen zeker proberen dan is het de 14e dag.
    ik weet al heel veel van kinderen af maar over het krijgen van een kindje ben ik nog niet zo bekend
    wel over het maken ban een kindje natuurlijk haha maar niet welke dagen ik het meest vruchtbaar ben en zo.
    dus als er tips zijn laat ze gerust horen.
    liefs nicole !

#2884476 Quote

hoi Nicole,

je kunt op http://www.predictor.nl bekijken welke dag je het vruchtbaarste bent. en bij http://www.babybrabbel.nl bij interactief en dan banners. dan weet je welke dagen je zeker moet gaan klussen. om de dag is inderdaad het beste.
    doe je best!

groetjes saarj

#2884477 Quote

Hoi Nicole, welkom bij de club van zwanger worden..

Ik ben Mylène (de babypoppenmaakster, is nog een Mylène op dit forum), 37 jaar (vandaag geworden) en nu ongeveer een half jaartje bezig. Ben nu voor het eerst overtijd, 6 dagen, maar het blijft de grote vraag of het een ja of nee is, want vanmorgen was de test (nog) negatief.

Inmiddels weet ik wel het een en ander over kindertjes proberen te krijgen. Ik weet ook niet beter dat als je om de dag vrijdt, je steeds zaad in je hebt, dit moet je zeker rond je eisprong doen, maar die zal denk ik niet bij iedereen precies 14 dagen voor je ongesteldheid zijn. Wij gokken meestal meteen na mijn ongi (erg korte cyclus) om de dag vrijen en zo'n weekje lang. Ondanks dat we la een half jaartje bezig zijn zit er een verhuizing tussen en het opknappen van ons nieuwe huis dus in die tijd zijn we niet heel erg bezig geweest. Maar nu sinds twee maanden hebben we de rust weer gevonden om ervoor te gaan en nu doen we het dus om de dag rond de eisprong.

Geeft natuurlijk nooit de garantie, ik ga er altijd vanuit dat je kindje 'komt' wanneer het zijn of haar tijd is om geboren te gaan worden. Ik zelf heb bijv het idee dat het een voorjaarskindje zal worden, gewoon een stom gevoel. Maar nu ik overtijd ben hoop ik natuurlijk dat het gewoon een 5- december- kadootje gaat worden!!

Succes ermee. Oja ik hoor ook vaak over temperaturen als je erachter wilt komen wanneer je je eisprong hebt. Maar dan kan je alleen achteraf bepalen wanneer je je eisprong hebt gehad, dus dat werkt alleen als je het een paar maanden volhoudt en dan kan zien rond welke dag in je cyclus je eisprong hebt. Maar daar heb ik (nog) geen ervaringen mee, anderen vast wel.

Nogmaals succes ermee, en het zal ongetwijfeld moeilijk zijn om de tip te geven om er niet teveel mee bezig te zijn (kan ook tegen je werken hoor je vaak). Maar dat is in mijn geval errrug moeilijk!!

Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

#2884563 Quote

hoi bedankt voor het rageren,
    we moeten het maar allemaal gaan bezien.
    ik probeer me er niet teveel op te focussen maar is inderdaad erg moeilijk.
    je vertelde dat je hoopte op een 5 december kindje, ik ben ook geboren op 5 december wat toevallig.
    ik ben erg zenuwachtig om nu echt te gaan beginnen ik droom al zolang van een eigen kindje en nu is de kans daar om ook echt zwanger te kunnen worden.
    als het niet gelijk lukt dan kijken we het nog wel ff aan maar ik denk dan wel dat iedere maand dan wel weer een tegenvaller is.
    in mijn werk werk ik ook met kinderen dus misschien zal me dat wel moeilijk gaan vallen.
    maar we zullen zien.
    liefs nicole 24 jaar.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen