Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25451 Onregelmatig Wat Te Doen

• Auteur

He meiden,

Wij zijn al 12 maanden bezig om zwanger te raken maar het wil nog niet echt lukken.

Mn vriend zn zaad is gecontroleerd en alles is gelukkig goed. Ik ben heel erg onregelmatig. Alles tussen 29 en 46 dagen. Wordt gelukkig dus wel elke 'maand' ongi.

We zitten eraan te denken om naar de dokter te gaan. Weet iemand wat er tegen een onregelmatige cyclus wordt gedaan….wordt er uberhaupt wat gedaan? Ik ben al wel 2 maanden aan het tempen. Dat ziet er volgens mij wel goed uit. Hoewel ik nu al weer op dag 21 zit en nog geen eisprong heb gehad (gebruik ook ovu testen). Dus dit wordt ook weer een lange cyclus 🙁

Iemand die me kan helpen??

Knufje

#2884505 Quote

Niemand

#2884510 Quote

Hoi knufje…

Ook ik heb een zeeeeeer onregelmatige cyclus…word zelfs maar 1 x en de 7 maanden ongesteld ofzo…Nu hebben wij vorig jaar na dik een jaar bezig zijn geweest een wonder gekregen….nu we voor nummertje 2 gaan mag ik gelijk aan de medicijnen om een eisprong op te wekken…Als ik jou was zou ik gelijk contact opnemen met een gynacoloog…zei maken dit dagelijks met veel vrouwen mee…..en namen mij gelijk heel serieus..succes ermee…!!

liefs lonneke

#2884514 Quote

Hej Lonneke,

Harstikke bedankt voor je reactie! Wat voor medicijnen kreeg jij? Moest je ook eerst gaan tempen of kwam dat bij jou helemaal niet ter sprake omdat je maar zo weinig ongi werd? Ik was een paar maanden geleden bij mn dokter voor iets heel anders en begon toch maar ff over het zwanger worden. Ze zei echt zo van….oohhh je bent pas 25, je hebt nog zeeen van tijd en het kan soms echt wel 2 jaar duren. Ben dus echt bang dat ze me niet wilt gaan helpen.

Hoop dat je snel zwanger wordt met de medicijnen die je nu gebruikt!!! Veel klusplezier in ieder geval!

Knufje

#2884520 Quote

hallo

ik ben ook regelmatig
    en we zij al een jaar bezig loop al sins december bij de gyn
    ik heb nu ook een pil gekregen voor de eisprong en er staat op de bijsluiter dat de kans groter is dat je dan binnen een paar maanden zwanger raakt dus nu maar duimen

#2884529 Quote

Hoi
    Na mijn eerste zwangerschap die eindigde in een miskraam, was mijn ongi ook heel onregelmatig. Na een jaar was ik nog niet zwanger en zijn we naar de huisarts gegaan. Die heeft me eerst 3 maanden laten tempen, en mijn man's sperma is onderzocht. Daarna mochten we naar de gynaecoloog en kreeg ik hormonen om een eisprong op te wekken. Na 6 maanden was ik zwanger.   die hormoonkuur was trouwens best zwaar, vanwege de bijwerkingen, en ook het emotionele omdat je er zo mee bezig bent.
    Ik was ook 25 en mijn huisarts heeft het nooit over de leeftijd gehad, zei zelfs dat rond  25 de beste leeftijd is om een kindje te krijgen.
    Succes ermee!
    groetjes Melanie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884562 Quote

He meiden,

Bedankt voor jullie reactie. Kan er wel uit op maken dat het dus wel tijd is om naar de huisarts te stappen. Ik hoop dat ik wordt doorgestuurd.

Ik zit nu al op dag 22 en nog steeds geen eisprong te bekennen. Wordt er soms zo verdrietig van. Mn zusje werd na 2 maanden al zwanger en moet 2 juli gaan bevallen. Zou zo leuk zijn om nog ff met haar zwanger te kunnen zijn. Maar de moed zakt me in de schoenen. Zie het niet meer gebeuren.

Denken jullie soms ook dat het allemaal een grote droom is die nooit uit zal komen….

Snik snik snik.

Knuf

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen