Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25454 Waarom Mogen Wij Nog Niet

• Auteur

Sorry ik moet weer even mijn hart luchten!

Vandaag rolde er weer dikke tranen over mijn wangen toen ik zag dat ik ongesteld was geworden
    Ik voelde me echt zwanger en dat voel ik nog steeds trouwens.
    Heb nog allerlei klachten zoals buikpijn misselijk, vaak plassen en  vanochtend ook nog een hoge temp. Ik voel me gewoon anders als anders.
    Maar ja een zwangerschap zal het niet zijn helaas.

Waarom is het ons niet gegunt?????? vraag ik me wel eens af.

Wij dachten we nemen lekker jong kinderen (vriend 24 en ik 22) en nu zijn we al een jaar bezig. Ik word er echt moedeloos van. Maar daar zal ik wel niet de enigste in zijn!

7 maanden geleden ben ik gestopt met roken om dan de kans op een kindje te vergroten maar waarom ben ik eigenlijk gestopt het heeft toch geen nut.

Nou ja ik zal nog geduld moeten hebben helaas.

Sorry voor mijn geklaag maar moest het even kwijt!

#2884517 Quote

hallo meid, ik snap je helemaal!! wij zijn nu al 2 jaar bezig voor een tweede kindje , en tot nu ook nog steeds niks,,,,,   ik word er ook iedere keer verdrietig van dat is ook heel normaal want als je dat niet hebt dan ben je er ook nog niet aan toe om een kindje te krijgen want als je denkt och wat maakt het uit dan is er denk ik iets   niet goed!!
    we hebben wel al een dochtertje van 4,5 jaar maar als je eenmaal besloten hebt om een tweede kindje te willen en het duurt zolang dan is het net zo moeilijk en pijnlijk net als bij jullie die voor het eerst kindje gaan, het is iedere maand weer een gevecht …
    meid ik hoop dat je snel zwanger bent en dat je niet meer verdrietig hoeft te zijn!!
    xxx wendy

#2884518 Quote

hallo

ik weet hoe je voelt wij zijn ook al een jaar bezig
    en ik dacht ook de laatste keer dat ik zwanger was maar helaas ook ong geworden
    en en met pasen heb ik weer mijn eisprong als het goed is niet helemaal zeker ben een klein beetje onregelmatig…
    soms durf ik het niet eens meer te doen ik ben bang dat ik eind van de maand weer teleurgesteld word…

ik zit al wel sins december bij de gyn ik heb nu een pil gekregen waardoor mijn eisprong goed moed zijn en optijd dus de kans is dan groter dat ik nu over een paar maandjes dan eidelijk zwanger zou zijn durf er nog niet echt aan te denken maar ik hoop dan toch een keer op goed nieuws

onze tijd komt nog wel

wij hebben al wel een zoontje van 2 dus wij moeten het kunnen

maar het  blijft moelijk
    ik zit soms ook te huilen geeft niets

komop meid onze tijd komt echt

groetjes van een jonge moeder (23)

#2884521 Quote

Bedankt voor jullie lieve reacties! En ik wens jullie ook veel sterkte!

De rede dat het bij ons zolang duurt komt  daardat de sperma van mijn vriend maar 1,3% is.
    We hebben dus nog wel kans (een kleine kans)op een gewone zwangerschap. Als het onder de 1% was geweest dan hadden we geen kans en is mijn vriend onvruchtbaar.

Morgen gaan we een afspraak maken voor een inwendig onderzoek voor mij.Bij de fertiliteitsarts
    En daar kijk ik echt heel erg tegen op. Maar goed daar moet ik maar even doorheen.
    Voor wat hoortwat denk ik dan maar!
    En mijn vriend laat opnieuw zijn sprema onderzoeken.

Nog even geduld dus

#2884528 Quote

Ik ben trouwens ook gestopt met tempen na drie maanden.
    Wat is dat een gedoe elke ochtend.

#2884536 Quote

Hoi Bontrie,
    ik leef met je mee meid.
    weet wat je bedoelt.
    wij zijn nu acht maanden bezig en je vertrouwen erin word steeds minder.
    ik ben gewoon bang voor mijn nod dag want het valt iedere maand tegen.
    heb zelf al wel een kindje van zes maar dat zegt ook niets.
    ik hoor wel van meer mensen dat ze bij de eerste spontaan zwanger worden en bij de tweede niet.
    bij mij in de buurt woont een meisje dat al twee kinderen heeft en die heel slordig met de pil is.
    een keertje vergeten en ze was zwanger!!!!!!
    nu heeft ze abortus laten plegen want ze wilde er geen drie.
    wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld.
    hoop dat ze in het ziekenhuis meer voor je kunnen doen.
    gr liselotte

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884543 Quote

Lieve meiden,

Ik wilde alleen ff zeggen dat ik met jullie mee leef en jullie veel sterkte wens ik duim voor jullie dat jullie snel zanger mogen raken en genieten van zo'n klein wondertje het is jullie gegund!

Sterkte en Succes

xxx Cheetah

#2884569 Quote

O, Bontrie, meisje!

Wat is dit toch herkenbaar, en wat wens ik je toch graag iets anders toe. Je mag er best verdrietig om zijn, echt wel. En even een dagje moedeloos van worden. Het heeft ook geen zin dat gevoel maar allemaal weg te stoppen.
    Wij zijn zelf inmiddels in ronde 13 voor ons eerste kindje. Ik ben nu juist begonnen met temperaturen (mocht van mezelf pas na een jaar proberen) ik zie dat jij al weer gestopt bent. Ik vind het niet zo'n gedoe hoor, gewoon klaarleggen op het nachtkastje, maargoed, dat is natuurlijk voor ieder persoonlijk! (en ik weet ook niet hoe ik er over drie maanden tegenaan kijk natuurlijk).

Maar ik hoop ook zo dat het jullie zal lukken om zwanger te raken. En zo'n onderzoek, brrr…. ik moet er nog niet aan denken, kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Heel veel succes! En geef de moed niet op hoor.

Het idee dat het je niet gegund is ken ik heel goed, maar zoals de mensen ook tegen mij zeggen: dat is niet waar, en nergens op gebaseerd!

liefs

#2884573 Quote

hey bontrie
    ik wil jullie heel veel succes wensen als jullie naar de firtiliteitsarst gaan. je hebt ook als op mijn onderwerp gereageert. en nu vind ik het nodig om jullie een hart onder de riem te steken. wij moeten woensdag om 14.00 bij de firtiliteitsarts zijn. ik vind het best wel eng hoor.laat je me even weten hoe het bij jullie gegaan is.heel veel liefs en sterkte toegewenst duufke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen