Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25459 Ik Ben Zo Happy

• Auteur

Hoi meiden,

En nee ik ben niet zwanger (althans niet dat ik weet…)

Ik zit hier op mijn werk (wel slecht maar dit forum is echt verslavend) uit het raam te kijken, de zon schijnt en ik word me ineens toch vrolijk!

Hier zit ik dan: inmiddels al 10 jaar samen met mijn lieve vent, en net een nieuw huis gekocht en nu hebben we dan sinds januari ook nog besloten dat wat ons betreft de tijd rijp is voor een mini-mensje van onszelf! Jippie, ik krijg echt ineens zo'n super-gevoel: ik voel me rijk en alles komt goed!

Ik hoop dat ik wat van mn positieve energie op jullie kan overbrengen (hier komt ie, wel vangen ) en ik hoop dat we allemaal een keer een positieve test in handen krijgen.
    Liefs een gelukkige Muizeke

#2884576 Quote

Hoi Muizeke,

Wat fijn dat je je lekker voelt. Ik hoop voor je dat deze positieve energie overgebracht wordt naar je baarmoeder .
    We lezen nu al zoveel vervelende verhalen op dit forum dat het eens tijd wordt voor wat optimisme.

Nou, dat was fijn. Ik krijg nu ook weer goede moed. Ik heb het helemaal zo slecht nog niet.

Liefs, Winnie.

#2884577 Quote

Hey Hey,

Je berichtje maakt me ook vrolijk dus bedankt en een hele fijne dag!!!

xx Daantje

#2884580 Quote

hoi Daantje en Winnie,

Ja ik dacht dit is een keer een ander berichtje he?  En jullie ook een fijne dag, ik hoop dat mijn humeur aanstekelijk werkt!

Veel liefs Muizeke

#2884587 Quote

Hoi,

Ik herken je gevoel wel een beetj, helemaal nu met het mooie weer.

Vorige maand hebben mijn vriend en ik besloten dat we in augustus voor een kindje gaan.
    Vanaf dat moment lijkt het of ik al zwanger ben.
    Ik kijk iedere keer uit naar mijn nod, en bereken dan wanneer de volgende is.
    Augustus komt steeds dichterbij.

Verder heb ik een lieve vriend, een eigen huis, een kat, leuk werk en volg ik een opleiding die bijna afgerond is, wat wil een mens nog meer.

Ik hoop dat we ons positieve gevoel nog lang vast mogen blijven houden.

Liefs Mickey

#2884588 Quote

Hoi Mickey,

ja fijn is dat he? Zo'n positief gevoel, sinds ik hier veel meelees neig ik er soms naar teveel in alle  vervelende dingen  die je toch voorbij ziet komen te blijven hangen… maar ik realiseerde me strax ineens dat ik het eigenlijk supergoed heb, en dat ik daar heel dankbaar voor ben eigenlijk. Alleen al het idee dat mijn vriend zoveel van me houdt dattie een kleintje met me wil zorgt ervoor dat ik maar blijf  glimlachen!  

Leuk dat je je kat ook opnoemt, wij hebben een konijn, die heet Muis, vandaar mijn nickname hier! Dat konijn is echt onze oefen-beebie en gruwelijk verwend haha,

XXX Muizeke

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884600 Quote

Hey ladies,

Ik vind dit een erg leuke topic!!!

Er even bij stil staan hoe goed je het eigenlijk hebt.

Ook ik ben gelukkig!! En leuke vent, we zijn echt stapel op elkaar, een leuk huis op een super plekje, knus ingericht en voldoende  ruimte voor een kleintje. We hebben beiden een goede baan en een hele gezellige (kinderrijke) vriendenkring. Ons huisdier, een super lief en aanhankelijk konijn hebben we vorige week moeten laten inslapen. Hoogbejaard!!  Na de paasdagen mogen wij ons nieuw konijntje ophalen. Die kunnen we dan lekker gaan vertroetelen en verwennen. Wat dat aangaat ben ik nog een kleine meid, ik ben gek op konijnen. Kunnen ideaale huisdieren zijn.

Een kindje is bij ons echt super welkom, maar we realiseren ons wel dat het niet vanzelfsprekend is dat je er eentje in de wereld mag zetten. Dat zo'n ukkie ook een aanslag op je relatie kan zijn is ons ook meer dan duidelijk. Zo'n kleintje kan je behoorlijk "terroriseren"

Ik denk dat een man een vrouw geen mooiere liefdesverklaring kan maken als hij aangeeft een kindje met haar te willen.

Groetjes van een gelukkige Noelie

#2884620 Quote

Hoi Noelie,

Ja leuk topic dit he? Effe wat positiefs ertussendoor! Ik kreeg eerlijk gezegd een beetje spookbeelden van de vaak trieste mededelingen die ik hier lees en dan denk ik verdorie ik heb het gewoon keigoed, waarom al gaan kniezen om iets wat misschien zou kunnen gebeuren? Dus vandaar dat ik mijn positieve gevoel effe wilde delen!

Zo te  lezen heb jij het ook helemaal voor elkaar!  Leuk dat je ook weer een konijntje wil, ik zeg regelmatig tegen mijn vriend dat ons konijn onze ideale hond is: we hoeven hem niet uit te laten, hij verhaart amper en blaft niet, maar is wel superaanhankelijk en knuffelt  graag (aangezien we nu  nog allebei fulltime werken wilden we dat een hond niet aandoen, maar onze muis heeft er geen moeite mee alleen te zijn overdag) en savonds kijkt ie mee tv op de bank.

Ja en ik snap ook wel dat het misschien niet allemaal vanzelfsprekend is, het hele zwanger-gebeuren, maar ik word er gewoon heel blij van dat we aan deze stap toe zijn, en het is waar wat je schrijft: het is een supermooie liefdesverklaring van je partner dattie samen met je aan zoiets wil beginnen.

Liefs Muizeke

#2884799 Quote

WAT EEN ONTZETTEND GOED IDEE, OM EEN VROLIJK STUKJE HIER NEER TE ZETTEN EN ONS EVEN NA TE LATEN DENKEN DAT WE HET( OF WE NU AL ZWANGER ZIJN OF NIET) EIGENLIJK ERG GOED HEBBEN!!! PRIMA INITIATIEF!!! GENIET VAN HET PRACHTIGE WEER EN DE PAASDAGEN! IK HOOP DAT DIT EEN
    ' VRUCHTBARE TIJD" WORDT MET AL DIE EITJES…. LIEFS

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen