Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25461 Erg Vaak Steken In Mn Buik

• Auteur

Sinds gisteren heb ik eigenlijk nonstop een stekerig gevoel, zowel rechts als links, in mn buik. Meer rechts trouwens (voel het nu ook).
    Klinkt miss. stom maar voelt net zo als de bandenpijn die ik bij de eerste en tweede had, maar dat kan het natuurlijk nog niet zijn want mn NOD is nog niet eens.
    Maar…wat is het dan wel???

Groetjes Mamaloe

#2884595 Quote

Ja snap je helemaal.

Ik zit nu (als ik het goed heb, want dat is nogal eens verschillend bij mij) een paar dagen voor mn nod. Rond pasen denk ik.
    Normaal heb ik dit dus niet als ik ongi moet worden. Voel zelfs helemaal niets dan.
    En nu is het als ik hoest/nies dat het extra gevoelig is en zo doorgaans voel ik het ook eigenlijk steeds. Dus kan er eigenlijk niet omheen dat het er is.

Groetjes mamaloe

#2884603 Quote

Ha Mamaloe,

Wil je niet onnodig blij maken natuurlijk, maar ik heb exact hetzelfde gevoel gehad bij deze prille zwangerschap. Ongeveer een halve week voor mijn nod kreeg ik – hoe stom ook- bandenpijn. Heb al 4 zwangerschappen achter de rug, dus weet heel goed hoe bandenpijn voelt. Maar vond het eigenlijk ook weer zo gek….. je baarmoeder is nog niet eens aan het uitrekken. Heb er nog steeds last van, bij tijd en wijle…… en tja, ik ben dus inderdaad wel zwanger……………… hoop ook dat het bij jou een gunstig voorteken mag zijn………… hoe lang nog wachten op je nod????
    Sigri

#2884612 Quote

Hoi Sigri,

Ja het zou leuk zijn als dat het zou zijn. Ik heb dus ook al 2 zwangerschappen gehad en weet nog wel dat bij de 2e de bandenpijn eerder was. Maar nu al…..Als ik het goed heb dan is mn NOD rond de paasdagen. Ik ben nogal onregelmatig ivm pcos, slik daar nu pillen voor en als ik me niet vergis dan had ik van dag 10 tm 16 cervixslijm en dus ook mn ei.
    Moet nog een paar dagen afwachten dus.
    Als ik vlgd week rond deze tijd niet ongi ben gooi ik er wel ff een test tegen aan.
    Ga nergens vanuit maar vind het wel vreemd…
    En ja je hoort wel vaker dat alle kwaaltjes die je bij de eerste vrij laat krijgt bij de vlgd kids al veel eerder komen.

We zullen zien…

Enne GEFELICITEERD met je zwangerschap! Hoe voel je je?
    Leuk zeg zoveel kids!
    Vast erg gezellig in huis.

Groetjes mamaloe

#2884627 Quote

He mamalou!!!

Ik heb ook rare steekjes links en rechts gehad!!! Zeker als ik hoeste enzo!
    Nou had ik maandag een lichte streep op mn test!!!!
    Ik had nog nooit van die rare steken gehad? Het kwam me echt niet bekend voor hoor!!!
    Zou goed kunnen maar wel nog even afwachten he?
    Spannend!!!!!

xie maantje

#2884628 Quote
    quote: maantje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2007 16:28:04'));

He mamalou!!!

Ik heb ook rare steekjes links en rechts gehad!!! Zeker als ik hoeste enzo!
    Nou had ik maandag een lichte streep op mn test!!!!
    Ik had nog nooit van die rare steken gehad? Het kwam me echt niet bekend voor hoor!!!
    Zou goed kunnen maar wel nog even afwachten he?
    Spannend!!!!!

xie maantje

Oooh spannend maantje!! Als ik hoest is het met name de rechterkant die ik voel.
    Maarre een lichte streep is toch echt een streep hoor dussssss alvast een beetje gefeliciteerd hihi.

Groetjes mamaloe

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884630 Quote

Mag je morgen doen goed? Ben nog een beetje voorzichtig…nu 3 dagen geleden en morgenochtend gooi ik er nog een testje tegenaan. Hopelijk is deze wel VET!!!!
    Ja ik ook rechts hoor….echt heel vaag…ik weet nog steeds niet wat het is…het is nu wel over! OOOOh ik hoop het zo voor je!!!
    xxxxx maan

#2884644 Quote

Hihi dan info ik morgen ff weer 😉 (streep=streep toch?)
    Mmh hoop dat je gelijk hebt met je steken.
    Lijkt me wel ff leuk 😀

Maar goed zit nix anders op dan wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

x mamaloe

#2884654 Quote

hoi mamaloe.ik heb ook nog steeds steken in me buik precies wat jij verteld.ik ben 3 dage overtijd en heb me vandaag getest helaas negatief.ik probeer over paar dagen weer.wat spannend zeg ik hoop dat het positief is voor je.ik hoor het wel als het zover is van je  gr mariska

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen