Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25462 Help Heb Een Test Gedaan

• Auteur

Hallo,

Ik heb zojuist een test gedaan en beiden streepjes zijn blauw geworden, nu is het zo dat ik vandaag ongesteld moest worden en dat niet ben geworden.

Maar is het de vorige keer al verkeerd gegaan dus wil nog niet te happy zijn en wil durf het ook nog nit aan mijn partner te vertellen want stel dat het toch niet zo is???

wat moet ik doen!?!?!

#2884605 Quote

Wat je moet doen? Blij zijn! Volgens mij ben je hartstikke zwanger……
    Nog een testje extra om zekerheid te hebben en vanavond een stuk taart voor je vriend   halen……….. hihi!!!

#2884606 Quote

Dus je bent gewoon hartstikke zwanger!!! gefeliciteerd!! denk ik??
    Welke test heb je gebruikt…

Geniet ervan, ondanks de twijfels (ken ze… heb in feb ook een miskraam gehad en ben nu alweer 6 weken zwanger… 20-4 heb ik mijn eerste echo zo spannend!!

#2884607 Quote

Oeps, verschijnt dit berichtje ineens 2x…. nou ja…
    Wanneer is het de vorige keer fout gegaan????
    Groetjes, ik hoop echt voor je dat het deze keer allemaal goed gaat!

#2884609 Quote

Vlinder,

Het klinkt toch echt als zwanger. Van harte gefeliciteerd en als je het aan je mannetje hebt verteld geniet er dan saampjes van!!! Als je het niet vertrouwd zou ik nog een test doen van een ander merk.

Liefs Lientje

#2884610 Quote

ooo dank jullie wel dames, ik ben van binnen ook heel erg blij maar ben gewoon bang dat het niet zo is en krijg elke keer het gevoel dat ik ongi moet worden!!

Ik heb gewoon zo'n goedkopen test gedaan van de kruidvat, maar ze zeggen dat die ook goed zijn moet ik dan van clearbleu nemen voor de zekerheid, en dan nu nog een keer proberen???

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884611 Quote

ik denk dat ik het ga gillen van de daken want ook bij deze test is het positief, het is wel raar hoor maar, wat moet ik nu doen moet ik nu al naar de dokter of moet ik nog wachten???

#2884613 Quote

Hey !!!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!
    Geniet van je zwangerschap en dat kleine wondertje in je buik.
    Ik zou morgenochtend pas de dr. bellen en dan hoor je vanzelf wel of je bij hem langs moet komen.
    Ga eerst maar even lekker samen genieten van het idee. De rest komt morgen wel weer.

Groeten van Miena.

#2884614 Quote

Dank je miena, ik ga er zeker van geniet ook al vind ik het nog zo onwerkelijk.
    Maar ik heb begrepen   dat je ook gewoon de veloskundige kunt bellen zonder naar je dokter te gaan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen