Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25465 Wanneer Testen Help

• Auteur

Dames,

Wanneer moet ik testen??? Als mijn cyclus net als de vorige maand 30 dagen zou zijn,had ik eergisteren ongesteld moeten worden, nog helemaal niets te zien/merken…

Heb test in huis, maar durf niet , ben bang dat het dadelijk gewoon een lange cyclus is…..maar 30 dagen is toch al wat langer, en nu dus 32 dagen.

Onze ha zei dat je beter de 1e maand na de pil kon afwachten….dat heb ik gedaan…maar nu???

X Begin

#2884643 Quote

Gewoon ff testen, dan weet je 't gelijk ja. Anders ben je er de hele dag mee bezig.

Succes.

Mamaloe

#2884645 Quote

heb jij al kinderen? en dus al vaak getest?

#2884646 Quote

hoi meis.als ik jou was zou ik nu testen dan weet je het zeker.wat spannend zeg.hoor het wel.gr mariska

#2884648 Quote

Zal wel een enorme zeur zijn, maar ik vind het zoooo spannend!!!
    Vraag de hele maand al af of het ene pijntje na het andere iets betekend, en nu gewoon 2 dagen overtijd…..durf gewoon echt niet!!!!

#2884652 Quote

Hey begin.

Wat spannend he allemaal.
    Als ik in jou schoenen stond dan zou ik dus nog niet testen, dit doe ik pas als ik een week overtijd ben. ik ben al zo vaak teleurgesteld door te vroeg te testen en dat vind ik dan weer zonde van mijn geld. Mijn cyclus werd in het begin ook alleen maar langer. Na een half jaar liep hij weer terug en nou blijft hij steken tussen 24  en 28 dagen.  
    Maar meid, je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt en als je het niet meer uithoud dan test je toch gewoon.
    Ik hoop voor je dat hij positief is.
    Succes hoor met je beslissing.

Groeten van Miena.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884679 Quote

Hoi Begin,

Ik herken me ernstig in jouw bericht! Ik ben nu 3 dagen over tijd als ik uitga van een cyclus van 5 weken (bij mij vrij normaal). Aan de ene kant kan ik ook niet wachten, maar ben ook bang voor teleurstelling….
    Vrij verwarrend dit allemaal

Denk dat ik het er morgen na m'n werk maar op waag…
    Wie weet hebben we samen feest morgenavond!

Liefs April

#2884682 Quote

he hallo ik herken deze situatie ik was de vorige maand ook rond de 40 dagen toen kreeg ik me ongi, als ik van di cyclus vanuit ga dan ben ik nu een week overtijd, als ik van 28 dagen uit ga ben ik 3 weken overtijd, ik heb gister getets met het merk van etos, en was negatief, ik zit zelf nu van shit wat moet ik nu zo onzeker ben ik , nou hopen maar dat het bij jullie wel positief is , zo niet dat de nod er heel snel aan komt bij jullie

greetz suzette

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen