Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25466 Vrijdag Ziekenhuis

• Auteur

Hoi lieve meiden,

even weer jullie op de hoogte brengen:

Hier nog geen .

1. heb vorige week DA-test gedaan: heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje
    2. las dt DA niet echt een fijne test is, maar had er nog 1.
    3. zaterdag 2e DA-test gedaan: heeeeeeeeeeeel licht streepje
    4. 's middags in amsterdam bij de etos snel 2 predictor testen gehaald.
    5. zondag test van predictor gedaan; helemaal NIKS
    6. vanmorgen test predictor gedaan: lichte stip!!!!!!!!!!

Heb de gyn gebeld, en ik mag vrijdagochtend ff urine brengen dan doen hun een testje.
    ze vroeg hoe het was verlopen bij mijn vorige zwangerschap, en toen heb ik vet posi getest bij anderhalve week overtijd.
    Ze denken dat ik misschien het Hcg hormoon langzaam aanmaak (zit in de fam)
    Dus we zullen het zien volgende week (ze zegt maandag, maar is wel 2e paasdag, dus weet niet of ze dat wel goed had) maar houd jullie op de hoogte meiden!!!!!!

liefs Randy en een dikke kus

#2884662 Quote

hoi randy

nou dit is toch wel een beetje hoopvol toch?zal hard voor je duimen en laten weten he het is je zo gegund.gr wendy 5 wk 6dagen

#2884664 Quote

ja is idd hoopvol, ik zelf denk dat ik zwanger ben….. en zo niet dan ben ik zwaar teleurgesteld in mijn lichaam om me zo voor de gek te houden!!!!

me borsten zijn gevoelig en harder en groter aan het worden en dat is het enige wat ik me kan herinneren van de zwangerschap van Ninthe*
    ik let dus al wel op met mijn koffie, en eten etc….

Spannen hoor, vrijdag testen, maar dan 3 dagen later pas uitslag

#2884665 Quote

hoi

Ik herrinerde mij ook niet meer zoveel van die eertse periode,maar had ook zere borsten en buikpijn,en sinds gistren misselijkheid jippie,maar ja hoort erbij he .mijn buik groeit wel harder als de vorige keren dus hoopr niet dat het een tweeling is krijg 17 april 1e echo dus ben benieuwd.ben zo bang dat mensen het straks al zien terwijl ik de chos af wil wachten tot ik zeker weet dat het kindje nix ernstig heeft net als bij ons eerste kindje(spini bifida)dus het blijft spannend.jij krijgt ook extra echo denk ik he als je zwanger bent?gr wendy

#2884666 Quote

Heeee Randy Eindelijk!!!!!!!!!

Jeetje wat een verhaal!!!! Ik hoop het voor je meid!!!

Ik ook afgelopen zondag en maandag lichte streep en nu doe ik er morgen nog 1!!! Kijken of ie VET is!!!!!

Ik duim voor je hoor!!!!

xxx maantje

#2884668 Quote

oh wendy,

jullie ook spina bifida? Dat had Ninthe* ook, en in zo'n erge mate dat ze niet levensvatbaar zou zijn.

ik krijg mijn eerste echo met 7/8 weken, en de uitgebreide echo (20weken echo) bij 16 weken, verder mag ik zoveel mogelijk echo's aanvragen als ik zou willen.

Als ik nu zwanger ben dan houden we het stil tot we de 7/8 weken echo hebben gehad en dus eventueel een hartje zien kloppen. (tegen onze ouders)
    ik ga niet helemaal wachten om het aan anderen te vertellen tot ik de 16 weken voorbij ben en dan die uitgebreide echo heb gehad, want mocht het ooit weer gebeuren dan wil ik net als bij Ninthe* bevallen, en een crematie etc, en dan ben ik de steun van de mensen hard nodig.
    We gaan er niet vanuit dat het ons 2x gebeurt maar je weet maar nooit.

Liefs Randy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884672 Quote

hoi

ja als de echo van 7/8 weken goed is dan gaan we het ook de ouders vertellen ,en dan  moet ik even kijken misschien kan ik bij 12 wk ook weer echo krijgen en daarna aan de rest vertellem gr wendy

#2884772 Quote

Hey Randy!!!

Ik hoop zo voor je dat het dikke vette bingo is!!!!

Ik gun het je zo!!!

Liefs Noelie

#2884810 Quote

nou meiden,

gisteravond ff bij een vriendin geweest die een ivf poging heeft gehad, die liet me 2 testen zien, 1 heeeeeeeeeeeel licht (net als die van mij) en de ander VET VET VET en die was 4dgn later…..

toen kwam ik thuis, dus ik nog ff mijn eigen test erbij.,….. de urine was inmiddels opgedroogd, en wat denk je….. de stip was nog duidelijker te zien!!!!!

voor mijn gevoel ben ik gewoon zwanger, toch laten we de test wel in het ziekenhuis doen en dan hang ik ff een verhaal op dat ik zwaaaaaaaaaaar in de stress zit en gelijk de uitslag wil hebben en niet wil stressen tot na de pasen.

Dikke kus

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen