Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25467 Pfff Al 18 Dagen Overtijd

• Auteur

hey lieve meiden, ten eerste voor degeen die positief hebben getest, proficiat!!
    geniet van deze mooie bijzondere tijd.

dan het volgende.. ik ben inmiddels 18 dagen overtijd!!
    nog steeds test ik negatief, en heb geen enkele tekens dat de duivels in aantocht zijn, het enige wat ik al een week voel is een raar gevoel in mn onderbuik(baarmoeder??), maar dit is absoluut geen pijn, lijkt meer een oprekkend gevoel ofzo..

ik heb besloten als ik 3 weken overtijd ben en nog ni posi test dat ik naar de ha ga.
    (nog even voor de duidelijkheid het is geen ontpillen meer, en dad elke maand stipt een cyclus van 27 dagen)
    heeft iemand wel eens gehoord dat je uiteindelijk tog zwanger kan zijn?
    alvast bedankt voor jullie reactie!

p.s; mylene(37) is er al wat doorgezet of zit jij ook nog in die onzekerheid??!!

liefs irem

#2884686 Quote

niemand???

hahaha of ben ik nu ongeduldig hahaahaha

#2884730 Quote

Ongeduldig?? Hoezo? Nee hoor geintje, ik weet hoe irritant dit is. Ik was vorige week 12 dagen overtijd maar werd toen toch ongesteld. Omdat het bij ons nog niet in de planning lag en ik voor mijn gevoel ook niet zwanger kon zijn was het ook niet zo'n teleurstelling maar wel vreemd dat ik ineens 12 dagen overtijd was en normaal heb ik een regelmatige cyclus.
    Sorry, je hebt dus niets aan mijn antwoord maar soms is het wel fijn om toch een antwoord te krijgen, toch?? Ik zal voor je duimen dat je snel positief test!!!!!!!!!

#2884774 Quote

Hey!
    Hoe is het ermee? weet j al iets? ben benieuwd!
    ~Ik hoor vaak verhalen over mensen bij wie pas na 3 weken de test pos. is, dus het kan nog!!
    succes ermee!!

#2884879 Quote

Lieve Irem,

Lief dat je ernaar vraagt, zoals je inmiddels al heb kunnen lezen ben ik dus mega ongi geworden… Het was precies na een week overtijd, en aangezien die week zeker een maand heeft geduurd voor mijn gevoel, kan ik me amper voorstellen hoe jij je moet voelen..

Ik hoop dan ook ontzettend hard voor je dat je toch zwanger bent, maar dat je eisprong gewoon wat later is geweest en je hcg niet hard wordt aangemaakt, dan heb je namelijk uiteindelijk toch een keer een positieve test..

Ik weet hoe ellendig die onzekerheid voelt, ik was dan ook wel opgelucht toen ik ongi werd zodat er duidelijkheid was. Na mijn ongi gaan we er gewoon meteen weer voor, ervan uitgaande dat mijn cyclus weer zo'n 24 dagen zal zijn…

Liefs en laat me aub even wat weten als er nieuws is..
    Mylène (babypoppenmaakster)

#2884884 Quote

hey lieve meiden!!!!

nou heb een zware (emotionele) dag achter de rug…vanmorgen kon het niet laten getest…wat denk je een heeeeel licht lijntje… ik begon iets hoop te krijgen…
    maar vanmiddag op mn werk, ging naar t toillet, en ja ..spoor van bloed op mn wc papier
    jongens ik heb een uurtje eerder vrij genomen want had zo een brok in mn keel!!
    ben eerst even naar mn mams gegaan en daar even een flink potje zitten janken, het was zo een telleurstelling, ik weet dat je nuchter moet blijven en ik ni had mogen hopen, maar als je al een half jaar een cuclus had van standaard 27 dagen en ineens op minstens 45!! zit en geen gevoel van duivels hebt, ja dan komt de klap hard aan!

momenteel nog niet veel bloed verloren maar denk dat ik t morgen goed voor mn kiezen krijg..
    lieve mylene of het nou voor jou een week is en voor mij bijna 3..het is ook voor jou kl*te geweest! we gaan gewoon gezellig saampjes verder kletsen en wie weet, gaan w samen in de toekomst naar een volgend forum!
    meiden bedankt voor jullie reacties, ik wacht de duivels af en daarna weer flink aan de klus.. zal mn ventje wat extra eieren geven met pasen hahahahha
    dikke kus, jullie zijn toppers!! ook onze tijd komt!
    liefs irem

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884887 Quote

Getver wat balen zeg. Stom hé dat je cyclus dan ineens zo in de war is en je ineens bijna 3 weken later ongesteld wordt. Dan voel je je wel in de maling genomen door je eigen lijf. Dat had ik tenminste wel afgelopen maand. Best logisch dat er dan even van baalt hoor en verdrietig bent!!!!

#2884888 Quote

lief dat je nog even reageert, op dit forum merk je dat je niet alleen bent!!
    onze kansen komen meis! slaap lekker dikke kus

#2884890 Quote

Ik vind het zelf ook fijn om hier ervaringen uit te wisselen en een antwoord te krijgen. Je krijgt hier best veel steun en dat is prettig!! Het zou leuk zijn als we straks op het januari-forum verder kunnen kletsen. Succes, ik ga ook slapen!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen