Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25470 Vage Klachten

• Auteur

Hallo allemaal
    Ik heb me net aangemeld en heb meteen even een vraagje.
    Ik ben nu twe maanden gestopt met de pil en we zijn hard aan het klussen geslagen.
    Maar nu heb ik al sinds ander halve week steken in mijn liezen ben sinds een paar dagen ligt in mijn hoofd af en toe misselijk en soms steken in mijn borsten.
    Ik moet vrijdag ong worden.Ik heb dit nog nooit eerder gehad rond de tijd dat ik ong moet worden. Kan dit wel met mij menstruatie te maken hebben?
    En waarneer kan ik het beste een test doen als ik overtijd ben en wekle test is dan het beste?
    Groetjes

#2884703 Quote

hoi

in   principe kun je op de zelfde dag dat je ongi moet worden testen,maar de kans dat ie negatief of heel vaag is groot,als je paar dagen langer wacht is het beter natuurlijk,ik kon het ook niet laten hoor heb dezelfde dag getest en ja hoor zwanger had ook allemaal kwaaltjes.ik heb die van het kruidvat gepakt en die was heel goed ik vond die goed ik vond die van clearbleu niet zo duidelijk eigenlijk.succes ermee en we horen het wel he gr wendy

#2884706 Quote

he hallo ik zal als ik jou was ff wachten tot je nod 9 scheeld je centjes) ik ben als van uit ga van 28 dagen 3 weken overtijd maar vorige maand was ik ook 2 weken overtijd en toen werd ik ook ongi nu ben ik bijna 3 weken overtijd en geen voor tekend van ongi circa zwanger dus ik heb wel een test gedaan van etos merk en die was negatief , dus ik zit eigenlijk een beetje onzekerheid ma ja komt wel goed, ik hoop voor je dat je zwanger bent, heolang was je oo al weer bezig

greetz suzette

#2884712 Quote

Bedankt voor jullie reactie.
    En gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik denk dat ik geen 3 weken kan wachten voor ik een test doe.
    Ik wacht gewoon het weekend nog even af en dan zien we het wel.
    Moet wel   zeggen dat er erg onzeker van word
    Groetjes

#2884713 Quote

wie feliciteer je nu , ik ben nog niet zwanger hoor, ik zeg de test was negatief niet positief hahahha., ik voel helemaal niks ook niet dat de ongi aan komt maar ook geen zwangerschaps gevoel, dat bedoel ik er mee

#2884742 Quote

hoi koosje23

Had ongeveer dezelfde klachten als jij had. Had steek in mijn linker lies, borsten waren gevoelig  en misselijk, maar werd dus wel ongesteld. Je lichaam kan je ook voor de gek houden, maar hoop van harte dat het wel raak is. Ga voor je duimen hoor.

groetjes kim

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen