Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25471 Al 3 Maandn Niet Ongesteld

• Auteur

Ik ben  begin december gestopt met de pil. in januari gewoon ongesteld geworden en sindsdien niet meer. Heb er al een hoop testen tegen aan gegooid maar elke keer negatief…. Zijn er meer meide die dit hebben. De dokter zegt dat ik moet afwachten…..hij weet zeker niet hoe moeilijk dat is. Ik hoop dat ik hier goede hoop krijg, dat het allemaal wel goed komt. Ik hoor het wel.
    groetjes ilse

#2884701 Quote

hey ilse.. als ik jou was zou ik hem nogmaals inlichten..of ergens anders informatie inwinnen…vind het eerlijk gezegd niet normaal dat hij je hier zo lang mee door laat lopen… hier word jij tog ook onzeker van!! succes meid
    liefs irem

#2884702 Quote
    quote: Ilse1983 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2007 21:05:58'));

Ik ben  begin december gestopt met de pil. in januari gewoon ongesteld geworden en sindsdien niet meer. Heb er al een hoop testen tegen aan gegooid maar elke keer negatief…. Zijn er meer meide die dit hebben. De dokter zegt dat ik moet afwachten…..hij weet zeker niet hoe moeilijk dat is. Ik hoop dat ik hier goede hoop krijg, dat het allemaal wel goed komt. Ik hoor het wel.
    groetjes ilse

hoi ilse
    ik heb hier zelf geen ervaring mee maar ik denk dat als jij je er onzeker door voelt wat ik me voor kan stellen toch zou vragen aan je huisarts of hij je door wil sturen naar een gynecoloog (hoop dat het goed geschreven is).

Gr.

#2884708 Quote

he meis dat is niet zo best ik zal als ik jou was een secondopinion aan vragen want 3 maanden niet ongi is niet best, is ook niet goed voor je lichaam, een maand kan nog maar 3 maanden dat is te veel,

veel sterkte er mee

greetz suzette

#2884710 Quote

Hoi Ilse,
      ook ik heb dat probleem gehad, slikte al 12 jaar de pil en moest om medische redenen stoppen! daarna een half jaar NIET ongesteld geworden en natuurlijk ook ik was helemaal in de stress want niet ongi betekend geen eisprong! was wel 3 keer huilend bij mijn huisarts geweest en deze verzekerde me dat dit heel normaal was en dat ik gewoon rustig moest afwachten en ja hoor mijn cyclus is weer normaal en nu gaan we voor het eggie! nu maar weer hopen dat het weer een keer uitblijft

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen