Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25472 7 Maanden Bezig

• Auteur

Hallo (bijna) mama's

Wij zijn sinds zeven maanden aan het klussen, en baal stiekem dat het er nog niet van is gekomen. Ik hoorde wel vaak verhalen dat het even kon duren maar ik dacht dat dat bij mij niet het geval zou zijn. Maar jeetje wat een teleurstelling . Ik ben nu bezig aan een ovulatie test, ik dacht laat ik dat is proberen. Gister had ik mijn "smiley"en vandaag ook nog, laat mijn vriend nou net vandaag dienst hebben (brandweerman). Omdat ik een hele lange cyclus heb vind ik het ook erg  moeilijk bepalen wanneer ik nou vruchtbaar ben.
    Ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar op sommige momenten kan ik even nergens anders aan denken het lijkt dan wel of je overal zwangere vrouwen, kinderwagens enz ziet. Vandaag nog zag ik groen van jaloezie, we zijn voor een zwangere collega cadeautjes gaan kopen voor een kraammand ooowwh ik wil ook…….
    Zo ik geloof dat er zojuist wat frustraties uit zijn gekomen, maar die mag ik toch wel bij jullie kwijt he????

Groetjes

#2884719 Quote

Ja, tuurlijk mag je dat hier kwijt, ik herken je verhaal!!! Wij zitten in ronde 9, heb helaas de laatste 2 rondes ineens cyclussen van 39 dagen, balen! Maar ooit…lopen wij ook te stralen!!!

Liefs Lientje

#2884721 Quote

Hoi Sette, ik begrijp hoe je je voelt.
    Heb zelf ook dat gevoel.
    Wij zijn nu acht maanden bezig en ik zie ook overal zwangere vrouwen en baby's.
    Moet morgen zelfs op kraamvisite.
    Het is niet dat ik het een ander niet gun maar ik vind het wel moeilijk.
    Heb zelf al een kindje van zes.
    Maar dat neemt niet weg dat mijn wens dan minder is.
    Was van mijn eerste kindje binnen een maand zwanger.
    Gr liselotte

#2884994 Quote

Bedankt voor jullie leuke reacties!
    Stiekem wou ik dat m'n lichaam wat eerder dingentje kon vertonen waaraan je kan zien dat je zwanger bent, ik heb een vrij lang en onregelmatig cyclus (tussen de 32 en 38 dagen) dus moet nog even geduld hebben……… Maar wordt vervolgd!

#2885018 Quote

Maar natúúrlijk mag dat hier!!!! Ben het zelf ook wel eens zat dat het hier ook altijd lang moet duren. Zijn nu vanaf aug. bezig en nog niets dus…
    Hebben alwel 2 gezonde koters, dus ik klaag verder niet, maar ook bij hun duurde het ff.
    Succes met klussen!!

Groetjes Mamaloe        

#2885034 Quote

Gooi het er maar lekker uit hoor hier. Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt en soms ook jaloers bent. Dat lijkt me best begrijpelijk. Hoop echt dat het snel raak is voor jullie dames!!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen