Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25478 Kan Iemand Mij Helpen

• Auteur

sorry hoor dat ik zo zeur   maar het zit me echt dwars…ik had me gister getest en was negatief wanneer kan ik me weer testen??kan ik me vandaag weer testen of moet ik echt nog een paar dagen mee wachten  kan iemand me aub helpen me vraag te beantwoorde.gr mariska

#2884748 Quote

Hoi Mariska,
    wanneer was jou nod dag?
    gr liselotte

#2884766 Quote

hoi ik ben nu 4 dagen overtijd

#2884768 Quote

Als je zwanger bent, schiet je hcg per dag een stuk omhoog; dan zou je best morgen weer kunnen testen. Maar zoals je al leest in de reacties van anderen, het kan zo wisselen per persoon; ikzelf testte 4 dagen voor mijn nod al positief, anderen pas 2 weken na hun nod……… geen mens hetzelfde. Maar weet maar al te goed hoe spannend het is en dat je dan bijna niet meer kunt wachten op een volgende test…. doe wat je denkt dat goed is. Zou geen dure testen kopen, dan is het minder erg om vaker voor niets te testen……..
    Succes, hoop je op het december forum te kunnen begroeten,
    Sigri

#2884895 Quote

Hoi mariska,
    je kunt weer wel testen nu hoor.
    maar ga dan testen van het kruidvat halen want daar hoor ik goede verhalen over.
    die meten met minder hcg in je urine dus dat wil zeggen dat die gevoeliger zijn.
    dus kan je sneller zien of je zwanger bent.
    en ze zijn een stuk goedkoper.
    hoop dat je positief test meid.
    gr liselotte

#2884940 Quote

hooi meiden.ja ben nog steeds niet ongesteld en  heb nog vage krampjes in me buik.ik denk dat ik vandaag weer een test doen.gr mariska

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884973 Quote

He Mariska,

weet je al meer? Voor ons was goede vrijdag idd positief Hopelijk voor jullie ook. Hou je ons op de hoogte?

liefs,
    Dion

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen