Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25479 Test Gedaan Niet Zwanger Maar Ook Niet Ongesteld

• Auteur

Gister was mn nod dag. Vanmorgen een test gedaan en gaf niet zwanger aan en ik ben nog niet ongesteld. Wanneer kan ik het beste nog een keer testen? Voor de rest voel ik geen gekke dingen.

#2884750 Quote

Hey Sonel.

Heb je een regelmatige cyclus?
    Ik zou anders nog een paar dagen wachten voordat je weer op nieuw een test gaat doen.
    Misschien heb je te weinig HCG in je urine en pikt hij dit nog niet op.
    Succes.

Groeten van Miena

#2884751 Quote

Ik ben regelmatig ongesteld. Alleen de vorige keer wel een dag langer. Toevallig voel ik me vandaag   niet zo heel fit als andere dagen. Zit vandaag niet echt lekker in mn vel.

#2884764 Quote

Ik had dat laatst ook. Omdat ik eigenlijk niet zwanger kon zijn (we waren er nog niet mee bezig) heb ik pas een test gedaan toen ik een week overtijd was. Die was negatief en toen ik 12 dagen overtijd was werd ik eindelijk ongi. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent!!! Als je het geduld hebt zou ik nog even een paar dagen wachten anders blijf je misschien testen kopen! Succes!!!

#2884784 Quote

Of kan ik beter een andere test kopen? Ik heb de digitale van cb gekocht waarop staat zwanger of niet zwanger. Is een test van bijv. kruidvat beter zodat je een vaag streepje ziet?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen