Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25482 Kan Het Zo Zijn

• Auteur

Hoi!

Sinds september ben ik gestopt met de pil en is mijn cyclus bijna onmiddelijk weer op gang gekomen. Ik kan dan ook maandelijk heel goed voelen als ik mijn eisprong heb. Echter deze maand voel ik helemaal niks. Ik  heb nu ruim 3 weken geleden mijn laatste menstruatie gehad.
    Wel voel ik de afgelopen dagen een beetje gerommel in m'n onderbuik en borrelen mijn darmen af en toe, vooral 's avonds. Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben? Ik heb verder geen symptomen…

Groetjes,
    Sanna

#2884753 Quote

hoi sanna (mooie naam trouwens! heb ik voor een meisje in gedachte!)

ik zou het niet weten, heb zelf ook last van mijn buik, maar ben net ongesteld geweest, dus dat is het niet. Misschien tekenen van een komende ongi? maar kan natuurlijk ook hiet heeeel leuks en positiefs beteken! Ik hoop het voor je! Duimen en afwachten maar!

Zijn jullie al lang bezig?

Liefs Imme

#2884754 Quote

Hai imme,

zijn sinds augustus bezig en ik moet zeggen dat het nu wel een beetje begint te frustreren 🙂 Vooral omdat ik mijn eisprong altijd zo goed kan voelen.
    Soms denk ik wel eens dat ik te graag wil, dat het daarom niet lukt. Ik ben nog niet zover dat ik naar de huisarts wil, maar het moet ook geen maanden meer duren.

Het is volgens mij geen menstruatiepijn, dat voelt anders en dat zou nog 5 tot 6 dagen moeten duren eigenlijk. Inderdaad maar hopen op positief nieuws!

Hoe gaat het bij jullie dan? Ben je al lang aan het proberen?

#2884763 Quote

Irritant als je normaal je eisprong voelt en nu ineens niet. Is dit de 1e keer dat je zwanger probeert te worden of heb je al kinderen? Ik hoop voor je dat het snel raak is!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen