Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25485 Boehoeeeeeeee Sniksnik Snik Ff Hart Luchten

• Auteur

Nee meiden het gaat niet om mij persoonlijk…..

me tante belde me, haar jongste zusje is zwanger en heeft vorige week een 20-weken echo gehad.

Ze zag er heel erg tegenop omdat ze onze geschiedenis kent, en wat blijkt….. ook hun leven is inelkaar gestort.
    Het kindje van hun zal niet levensvatbaar zijn.
    Ze hadden vandaag nog onderzoeken, en volgende week zal de zwangerschap afgebroken worden.

De hele film, alles van Ninthe gaat weer door mijn hoofd, het doet zo'n pijn te horen dat er weer mensen zijn die zoiets moeten meemaken.
    EN helemaal nu ik eigenlijk posi heb getest maar nog ff wacht op uitslag van het ziekenhuis.

He meiden ik moest het ff van me afschrijven, de tranen zitten me hier zo hoog…. heb net een mooie kaart voor hun geschreven met een gedicht erop.

Liefs Randy

#2884813 Quote

Hoi Randy,

Wat  een heftig verhaal.  Dat je  aan jullie eigen situatie denkt is heel begrijpelijk.  Heel veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je nog geen vreugdedans maakt en afwacht tot je zekerheid hebt. Ik hoop  voor jullie dat alles dik in orde is  en ik zal duimen voor jullie meis!

Liefs Lientje

#2884819 Quote

hoi randy veel sterkte ik  hoop dat je eigen uitslag goed is binnen kort .

groetjes iris  

#2884821 Quote

Lieve Randy,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er bang van wordt!!
    En dat je meteen denkt aan alles wat er is gebeurd met lieve Ninthe…
    Het is verschrikkelijk maar hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook weer fout gaat! Ik weet zeker dat als je een posi test hebt alles goed gaat en je over 09 maanden een wolk van een baby vasthoud!
    Heel veel sterkte en ik duim voor je!
    xie maantje

#2884830 Quote

Lieve Randy,

ik krijg het er koud van…..
    Echt vreselijk!!!
    Kan me goed voorstellen dat je nu het idee hebt in een erg slechte film te zijn beland.

Heel veel sterkte
    Liefs Noelie

#2884874 Quote

Lieve Randy,

Wat erg voor je nichtje (en man/vriend) kan me voorstellen dat het zeker voor jou ook een enorme klap is als je precies weet wat ze doormaken…

Ik lees steeds mee wat er hier gebeurd en zag dat je vol spanning wacht op de uitslag of je inderdaad zwanger bent.. Ik zal ontzettend voor je duimen dat alles pico bello in orde is en dat je een mooie zwangerschap zal krijgen…

Ook antuurlijk het aller beste met het verdriet wat je nu allemaal voor je kiezen krijgt…

Voor sommige mensen lijkt het allemaal zo vanzelfsprekend, 'even' een kindje nemen… maar je ziet dat het zoiets moois en tegelijkertijd zoiets kwetsbaars is.

Een hele dikke knuffel voor je en ik zla voor je duimen dat je een positieve uitslag krijgt.

Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

ps Ik vind de naam Ninthe ontzettend mooi en heel teer, het moet een heel bijzonder mens zijn gewest… xx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884886 Quote

lieve meis, heel veel sterkte, kan me voorstellen hoe je je voelt hoor!!!
    dikke kus irem

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen