Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25486 Ahhhhhhhh Wat Kan Het Zijnecht Vreemd

• Auteur

hoi meiden,
    wie kan me helpen??????
    ik had gisteravond best wel wat bloedverlies,echt vuurrood,en moet pas zondag of maandag ongesteld worden,maar nu verlies ik geen bloed meer alleen een heel klein beetje oud bloedverlies.
    vind het echt raar,heb er nooit geen last van gehad of zo.
    ik heb vannacht ook wel wat uikpijn gehad en vandaag wat steekjes in mijn buik.
    groetjes mirella

#2884820 Quote

helemaal niemand??????????????????

#2884828 Quote

Hai hai,

hier is je eerste reactie.

Bij mij is het iedere maand weer verrassend wat mijn lichaam me aandoet.

De eerste maanden had ik vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie gevoelige borsten en een zwaar gevoel in mijn onderbuik.

Afgelopen maand had ik dit niet ,maar had nu een vreemde menstruatie…..normaal slechts een dag of 3 en dan is het klaar
    Nu had ik ook 2 dagen helder verlies en tot op heden wat licht bruinverlies….nu in totaal een week???? Maar test was nog steeds negatief….

Zal voor je duimen

#2884832 Quote

hoi kb80,
    ja vind het echt heel raar,ik heb zoiets nooit eigenlijk.
    ik heb wel een beetje last van mijn buik maar voor de rest niks.
    ik las over een innestelingsbloeding dat het bruinig rozig was,maar het was echt vuurrood,echt raar allemaal.
    ik moet nog 3 a 4dagen wachten totdat ik ongesteld moet worden,dat wordt lange dagen denk.
    maar bedankt voor je reactie.
    groetjes mirella

#2884833 Quote

Zal aan je denken.
    Laat je het ff weten hier?

#2884834 Quote

hoi kb80
    ja zal het laten weten,maar zal maar niet teveel hoop erop leggen denk,maar vind het gewoon raar.
    hoe lang ben jij al gestopt???
    groetjes mirella

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884846 Quote

Nee maar dat is zo makkelijk gezegd he  vreselijk gewoon.

Ik ben in November gestopt……..

Zet em op meid

#2885138 Quote

Hoi

Ik heb precies hetzelfde! Nu al 2 maanden.   Sorry dat ik je niet eerder wat heb kunnen laten weten!
    Ik was niet zo in de stemming door de RD. En heb niet gekeken op het forum.
    Ik heb geen idee hoe het komt dat de cyclus zo veranderd is ineens.
    Ik reken nu vanaf de dag dat ik echt bloed verlies tot de volgende, en gelukkig is dat nog steeds 28 dagen.
    Vervelend, maar helaas.
    Volgens mij wel niets om je druk over te maken. Hoewel, ik zelf merk dat ik het fijn vind om te weten dat ik niet de enige ben… hihi

Heel veel succes!
    Brinn

#2885142 Quote

hoi brinn,
    bedankt voor je reactie,ik wist nu eigenlijk al niet zo goed meer hoe ik moest gaan rekenenwant ik was het  altijd precies om de 28 dagen.
    was het bij jou ook dat er eens bloed uit kwam???en toen een dag niet en dan weer een paar dagen   bruin en nu weer ongi???(sorry hoor)
    raar allemaal he
    groetjes mirella

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen