Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25488 Ziekenhuis

• Auteur

Hoi meiden,

Woensdag 18 april word het dan echt menens.
    Dan krijg ik mijn inwendig onderzoek
    En krijgen we de uitslagen van verschillende onderzoeken.
    Sperma onderzoek en  bloed uitslag.

Kregen net te horen dat er vrienden van ons zwanger zijn .

Nou ja nog even geduld en dan mogen wij misschien ook wel van wondertje genieten.

Iedereen die zwanger is gefeliciteerd en alle andere succes!

Liefs Bontrie

#2884842 Quote

hoi bontrie,
    veel succes in het ziekenhuis en spannend voor de uitslagen zeg…
    groetjes mirella

#2884844 Quote

SUCCES!!!!!!!!!

hoop voor je dat de uitslagen positief zijn en dat je binnenkort mag genieten van een
    heel mooi wondertje.

Liefs Randy

#2884860 Quote

hoi bontrie
    ik wens je heel veel succes en dat jullie heel vlug zwanger mogen raken
    liefs duufke

#2885180 Quote

he bontrie,
    hoop dat je onderzoeken goed zijn (de uitslag bedoel ik!).
    maar misschienis het allemaalniet meer nodig (heb net je andere topic gelezen) en ben je al zwanger!
    gister zijn wij bij vrienden geweest die al 5 ifv pogingen hebben gedaan. zij wil het nu opgeven (er is niets aan het stel te vinden wat een zwangerschap in de weg zou staan), hij wil gewoon door. lijkt me erg moeilijk, omdat je toch elke keer hoopt dat het gewoon spontaan gaat.
    eind april gaan wij ook voor de uitslag vna ons onderzoeken. Heb net vandaag de 3e bloedtest gedaan, dat kon gelukkig in ons ziekenhuis op zaterdag. (hellup; de tijden waren vervroegd, dus moest met mijn vriendje even hard scheuren naar het ziekenhuis, ik zei nog: stel je voor dat je met mij zo rijdt als ik moet bevallen ha ha ha!!
    hee succes en hopelijk heb jesnel goed nieuws op het forum!!
    groet
    boekie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen