Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25489 Lach Van De Dag

• Auteur

Hey meiden,

op dit forum  wisselen vreugde, frustratie, verdriet en onzekerheid elkaar veel af.

Het lijkt mij leuk om per dag een topic te hebben waar je grappige situatie of moppen met elkaar deelt.

Wie heeft vandaag iets lachwekkends meegemaakt???

Groetjes Noelie

#2884850 Quote

ehhhhh….

t was eigenlijk vannacht…..en denk ook dat je erbij had moeten zijn om te moeten lachen….

ik had echt wreed goede strakke opmerkingen tegen mijn vriend….
    ik had het er met hem over dat ik morgen stennis ga schoppen in het ziekenhuis dat ik de uitslag die dag nog wil hebben…
    hij vroeg me hoe ik dat ging doen…

ik zei " he ik wil vandaag nog uitslag…. en ik wil niet van die bulten…. maar weten of ik zwanger ben"

we hebben hartelijk een uur de slappe lach gehad in bed.

#2884861 Quote

Ik zei tegen mijn vriendin dat ik hoopte dat de paashaas hele goede eieren bij ons komt aflleveren, zegt zei; dat hoop ik ook ik ben zo gek op die chocolade eieren!!! hahahaha.wat een muts he!

#2884873 Quote

Goed idee Noelie!!

Laten we hier idd proberen een dagelijks topic van te maken.

Mijn lach van de dag:
    Wij gaan komende dagen lekker weg naar Luxemburg. Mijn moeder stuurde mij een mailtje om ons veel plezier te wensen en zei daarin: "En, niet te veel paaseieren eten he? Of eh eigenlijk, doe júíst maar wel! ;-)"
    Hihi, moest er wel erg om lachen. Ze weet dat we heel graag een kindje willen en bemoeit zich er gelukkig nauwelijks mee, alleen laat ze af en toe met een grapje of een kleine opmerking weten dat ze met ons mee leeft.

Liefs, 10e

#2884878 Quote

Noellie, ik heb een rot dag gehad, maar ik vind het echt een goede oplossing!!!

We zouden echt veel meer moeten lachen!!!

groetjes

#2884880 Quote

oh ja ik had nog een opmerking….

onze hond heet JaRa (JAcco RAndy)

dus ik zeg in ene ….. he jacco als je zus een kleine krijgt weet ik wel een leuke naam ….   (Diane en Rene) DiaRe hihihihihi

volgens mij ben ik gewoon melig van de hormonen

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884881 Quote

Hoi Meiden,

Leuk idee om met wat luchtigers te eindigen voor het slapen gaan… Ik werk op een kinderdagverblijf en dan hoor je nog wel eens leuke dingen, hier wat voorbeelden:

Meisje R is pizza aan het maken in het keukentje, als ik vraag wat er op haar pizza zit antwoordt ze: 'smeerworst!!"

P is aan het spelen bij mij in de groep, als ik moet hoesten zegt ze zonder op te kijken: 'Hand voor je mond, Mylène!!"

Ik moest er smakelijk om lachen en als mijn schatje van de groep (knulletje van bijna 1 jaar) 'boem' zegt als hij op zijn billen valt verschijnt er een grote lach op mijn mond. Wat zijn kinderen (meestal, hihi) toch leuk… Nu maar hopen dat ik vaak zal lachen om mijn eigen kleintje!!

Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

#2884915 Quote

Ken je die reclame van Dombo en Rolo?

Nou ben ik gisteren met onze kids de paarden aan het voeren met broodjes. Dus geef ik de jongste van 2 een broodje en zeg, geef maar ad paardjes.
    Hij steekt zn hand uit met het broodje, paardje wil hap doen, trekt ie m hard terug en zegt JIJ LEKKER NIEHIEEEETTTT!!!! Ikke zelf opeten .

Moest hier dus hard om lachen

#2884917 Quote

Een vriendinnetje van onze oudste plaste in haar broek. Dus ff een schone aan. Nu is er tegenwoordig zo'n liedje van "in de blote kont" van een drentse band. (weet niet of jullie 'm kennen…)
    Zingt die fijne vriend van ons (ja die van 2 jaar weer) ****(haar naam) Inne blote kont!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen