Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25491 Moet Even Mijn Hart Luchten

• Auteur

Hai allemaal,

Ik heb gisteren een kutdag gehad. Beter kan ik het niet omschrijven.

Mijn overbuurvrouw is gisteren bevallen van een gezonde zoon en daar hebben wij en de buren gisterenavond een ooievaar opgehangen en vervolgens kwam een uur later mijn schoonzusje en haar man vertellen dat zij 10 weken zwanger is van de tweede.

En ik…………..ik ben ongesteld en zit nu in ronde 16. Niet dat ik het hen niet gun en niet blij voor ze ben maar ik was wel heel erg verdrietig waarom het bij ons dan niet wil lukken.

We zitten nu in de MMM, zaad van vriend is goed, mijn inwendige echo was ook goed en ik krijg aankomende donderdag een HSG onderzoek.

Moest even mijn hart luchten.

Veel liefs
    Nataly

#2884905 Quote

Hai,

Fijn om te horen dat meer dit hebben. Dat dacht ik al wel maar is toch fijn om te horen.  

Wij zitten toch wel erg in hetzelfde schuitje…..allebei ronde 16. Ben nu drie dagen ongesteld.

Wanneer mijn  NOD is weet ik niet precies omdat de lengte van mijn cyclussen varieeren tussen de 27 en 36 dagen. Afgelopen keer was het 27 dagen.   Ik ga altijd rekenen vanaf de dag van mijn eisprong (die vind ik door middel van ovulatietesten. Daar tel ik dan 12 dagen bij, dat is de lengte van mijn luteale fase, en dat is mijn NOD. Ergens begin mei zal mijn NOD dus zijn.

Zit jij al in de MMM? Wij wel, zaad van vriend was goed, mijn inwendige echo ook, donderdag 12 april voor een HSG.

Zou  het leuk vinden om elkaar op de hoogte te houden, jij dan?

Ik heb namelijk niet veel mensen in mijn omgeving waar ik dit en mijn frustraties mee kan delen. Ze worden allemaal heel snel zwanger. Mijn vriend helpt waar hij kan maar hij voelt niet wat ik voel.  

Veel liefs
    Nataly

#2884906 Quote

Nathaly,

ja inderdaad fijn om elkaar op de hoogte te houden.

Wij zitten ook sinds een paar maanden in de MM, we hebben inmiddels alles achter de rug, heb een normale eisprong, samenlevingstest was goed ( zaad van mijn schatje is een beetje langzaam maar niet slecht) HSG een week of drie geleden gehad en die was ook goed. Nu moeten we een half jaar wachten, als er dan nog niks gebeurd is mogen we pas terug komen en dan gaan we verder kijken.
    het is in ieder geval allemaal geen pretje geweest, en nu dat geduld hebben dat lukt dus ook helemaal niet.
    ik heb ook niet zoveel mensen waar ik het ermee over wil hebben. vind het zo prive, en hier zijn in ieder geval mensen die het allemaal snappen.

ik zal ook iets over onszelf vertellen.
    Wij zijn in juni 2006 getrouwd, mijn mannetje is 30 jaar en ik ben 27 ( bijna 28) we zijn dus al 16 x teleurgesteld. We zijn bezig voor ons eerste kindje.
    en dat willen we dus NU!

groetjes Saarj

#2884914 Quote

Hai,

Wij zitten dus sinds  half februari  in de MMM. Zaad van mijn vriend was helemaal goed en ook mijn inwendige echo was goed.

Heb een aantal maanden mijn temperatuur in de gaten gehouden en daaruit trok de gyn de conclusie dat ik gewoon een eisprong heb en ze dus geen noodzaak zien dat ik hormonen moet gaan gebruiken. Mijn temperatuur gaat inderdaad netjes een dag na mij ei omhoog en daalt dan 11 of 12 dagen later weer en dan wordt ik ongesteld.
    Nu dus het HSG onderzoek en daarna krijgen we een samenlevingstest om te kijken of de zaadjes van mijn vriend bij mij overleven.

Nu iets over mij, mijn naam is echt Nataly en ik woon in Hengelo Overijssel. Ik ben 34 (in juli wordt ik 35) jaar en mijn vriend is 33. We zijn niet getrouwd en nu dus ook al 16 keer teleurgesteld. Voor mijn huidige vriend, die ik nu  bijna 5  jaar ken, heb ik al een relatie gehad van 10 jaar die op mijn 26ste uitging. Vervolgens een paar jaar vrijgezel en nu gelukkig samen met mijn eigen vent. Ik heb dus sinds mijn 30ste een relatie met hem en 16 maanden geleden besloten we dus voor het echie te gaan omdat mijn leeftijd ook mee gaat spelen.

Nooit gedacht dat ik nu nog niet zwanger zou zijn.

Wanneer is jou NOD en hoelang duren jou cyclussen? waar ik vooral bang voor ben is dat ze in de MMM helemaal niks vinden, wat dan????????????????????????

Veel liefs
    Nataly

#2884918 Quote

Ik had ook allang verwacht zwanger te zijn. en er niet mee bezig zijn dat lukt niet meer!
    en mensen blijven maar vragen of we geen kinderen willen.
    Tuurlijk, we willen heel graag maar sommige mensen staan er gewoon nooit bij stil dat het ook wel es niet wil lukken.
    maar goed we gaan er deze maand weer fris tegen aan!
    met dit mooie lente weer moet het toch wel lukken!

mijn NOD is 4 mei, ik heb cyclussen van 32 dagen soms een dag meer of minder.
    ik houd ook goed in de gaten wanneer er geklust moet/mag worden. maar de natuur moet ook zijn werk doen natuurlijk.

als ze bij je niks vinden in de mm, dan is het volgens mij heel normaal dat je dan 6 maanden wacht. ( misschien omdat je iets ouder bent je dat niet hoeft, ik weet het niet)
    maar wij moeten nu tot september wachten en dan mogen we pas terug komen.
    ik hoop eerder, want dat betekend dat we goed nieuws hebben!

dit is trouwens mijn banner:

kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden, hi hi

groetjes Saarj

#2884921 Quote

Trouwens ik zit in de baas zijn op dit forum,hihihihi!

Dit is mijn banner. Heb het gemiddelde van mijn lengtes uitgerekend en kom dan uit op 30 dagen. Het wisselt van mij tussen de 27 en 36 dagen.

Veel liefs
    Nataly

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884922 Quote

Kijk nou,

Wij lopen precies gelijk en zitten ook nog eens in dezelfde ronde!!!!!!!!!!!!!!!!

#2884924 Quote

ha ha die baas moet ook maar iets voor zijn personeel over hebben!
    ik ben eigen baas, dus ik zit ook lekker alles in de gaten te houden hier, tussen het werk door! die positieve verhalen van alle meiden die inmiddels zwanger zijn geven me hoop! zo houden we het tenminste vol!

groetjes Saarj

#2884932 Quote

Ik ga zo naar huis, heb weekend.

Ik wens jou en je man fijne paasdagen en spreken elkaar weer snel.

Veel liefs
    Nataly

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen