Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25496 Misschien Tog Wel Of Niet Zowwwww Nieuwsgierig

• Auteur

HOI HOI Dames

2 April was mijn nod dag als ik uitga van een cyclus van 28 dagen maar tot heden geen RD te vinden !!!!
    Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 27/28/29 dagen 1x een uitschieter van 31 dagen in november vorig jaar maar nu komt het tog wel heel dicht bij hoor heb maandag ochtend getest van etos maar NEGATIEF!

Maar tot nu toe steeds geen bericht van de rd geen puistjes geen buikpijn wel chaggie dagen gehad maar verder een romellige buik en last van mijn rug ik denk zelf dat het deze maand egt zo ver is we zijn allebei een weekje vrij geweest in de klus week maar durf nergens op te hopen Ga denk ik morgen of vanavond nog een keertje testen !!!!!!!!

Ben zo Bang nieuwsgierig en tog al stiekem blij tegelijk…..
    zijn er nog dames die hetzelfde hebben !!!!

liefs

#2884993 Quote

je bedoelt gefeliciteert voor me verjaardag he hahaha,   dank je wel van je felicitatie,   ik gun het jou ook hoor, wie weet zijn we allebij zwanger hahah

greetz suzette

#2884965 Quote

he hallo ik ken dat verhaal als ik vanuit ga van 28 dagen dan ben ik nu 3 weken overtijd, heb van de week getets ook van de etos en was ook negatief, als ik vanuit ga van 42 weken dat was de laaste keer, dan ben ik een week overtijd, ik zit nu zelf te twijfelen, ik heb alleen gerommel in me buik maar niet misselijk of gevoelige borsten of wat dan ook alleen heel erg moe, ben ook soms shago en ook heel snel verdrietig, heel emotioneel ben ik wel, me ma zei dat komt omdat je lichaam moet wennen van wege het stoppen ik ben in november gestopt met de pil, ik weet nu echt nie wat ik moet doen, ik hoop voor je dat het posi is voor je meis, hoelang zijn jullie al bezig?

greetz suzette

#2884970 Quote

Hoi Hoi

wij zijn vanaf augustus 2006 bezig ik heb net weer getest en weer negatief ik word er deprie van !

Waarom word ik niet gewoon ongesteld ik heb altijd een regelmatige cyclus dus ik durf alleen maar te hopen ga na het weekend nog maar een keer testen als de rd er nog niet zijn.
    Ik ben ook niet egt misselijk jaah zo af en toe maar dat kan ook tussen de oren zitten verder heb ik nergens last van jah rugpijn…..

dus tjah ff afwachten maar

#2884971 Quote

en ben al vanaf april vorig jaar gestopt met de pil dus die moet wel uitgewerkt zijn sorry

#2884974 Quote

o oke ja dioe moet wel uit gewerkt zijn ja, die klachten die jij hebt weinig dus heb ik ook , en ben ook 2 weken overtijd, en ook een test gedaan zonder dat me vriend het weet die wil nie dat ik vor 2 weken overtijd ga testen en die was ook negatief, dus ik snap er ook niks van, me vriend wil nu dat ik nu wel een gaat kopen, dus ja kweet het ook nie straks zit het dus echt tussen me oren en ben ik gewoon gek,

greetz suzette

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884977 Quote

hahaha ik heb net ook getest zonder dat me vriend het wist ik moest tot maandag wachten nu wilt hij maandag weer testen maar ik weet nu al dat ie negatief is dus probeer het nu uit ze hoofd te praten erg he liegen !!!!!!!

#2884978 Quote

nou dat heb ik dus ook nu wilt me vriend hebben dat ik er nu 1 gaat halen ( zit vervolgens tot na het eten bij me ouders) ik zie nee doen we samen dan gaan we er samen 1 kopen oke nee nu zegt hij denk ja dagggggg me ma zei dat ik niet zwanger ben omdat ik
    A: niet misselijk ben
    B: geen gevoelige borsten heb

dus haar conclussie niet zwanger hahahha, leuk he zo/n moeder

heb jij dat ook?

#2884979 Quote

Haha Aaah gossie je moet niet naar andere luisteren als ik naar andere luister dan ben ik al 3x zwanger geweest !
    Je moet gewoon afwachten niemand weet het van mij alleen me vriend en ik dus is nog moeilijker en een vriendin maar is gwn erg vervelend
    het lichaam van een vrouw zit raar in elkaar erg vaag
    Maar wij zijn al een behoorlijke tijd bezig zo ongeveer 8 maanden dus tjah dan ben je er denk ik veel meer mee bezig en ik durf nu egt niets te denken of te hopen maar bij zommige vrouwen kan het gewoon veel langer duren voordat ze een positieve test heb een vriendin had 3x negatief en 2 weken overtijd pas positief

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen