Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25497 Goede Vrijdag Zwanger

• Auteur

Goede vrijdag is idd GOEDE vrijdag. Vanochtend getest (3dagen voor NOD) omdat ik al een week een beetje bruine afscheiding en rare steekjes/prikjes  in mijn onderbuik heb. Was vanochtend na het onbijt misselijk, dus getest. POSITIEF!!!!

Hopelijk zie ik jullie snel op het december-forum!!!

Iedereen veel suces gewenst!

groetjes,
    Dion

#2884953 Quote

jij ook gefeliciteerd dan!
    Samen door naar het decemberforum dan. Tot ziens!

groet,
    Dion

#2884954 Quote

Hoi Dion en Daan,

Allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet ervan maar dat zal niet moeilijk zijn.

xx
    Dile

#2884958 Quote

Wat een heerlijk nieuws! Allebei gefeliciteerd en lekker van genieten he!

#2884959 Quote

He dion.
    gefeliciteerd,
    het is toch een virus wat hier rondgaat.
    het worden veel decembermama's.
    echt leuk.
    gr liselotte

#2884960 Quote

Hoi Dion,

Helemaal super voor je! van harte gefeliciteerd en geniet ervan en ik zie je op het decemberforum (heb 5 dagen geleden positief getest).
    En volgens mij inderdaad een virus wat er rond hangt. Er komen volgens mij veel decembermoeders (en vaders natuurlijk!)

Veel liefs,
    Pebbles

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884980 Quote

hoi dion gefeliciteert meis, het is zeker voor jullie een goede vrijdag hahahhaha, nou maar hopen dat er meer zwangere dames vallen hahahha ik misschien heel misschien ook wel , is denk ik een vruchtbare maand geloof ik hahaha,
    heel veel geluk saampjes en geniet er maar lekker van , en misschien zien wel elkaar op het december forum ,
    greetz suzette

#2885029 Quote

Hee meiden!!!

Super zeg!!!
    Gezellig!!! En tot op het december forum!!!
    Geniet er lekker van

xxx maantje

#2885033 Quote

Hoi Dion, Daan en Maan,
    Heerlijk voor jullie hoor, gefeliciteerd!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen