Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25501 Tets Misschien Te Laat In De Urine Gestopt Misschien Domme Vraag

• Auteur

he hallo ik heb van de week een test gedaan de urine heb ik op gevangen in een potje en toen de pas ff snel de bijsluiter gelezen hoe het moest, en er stond dus gelkijk na het opvangen van de urine de test er in stoppen, ik deed het pas 1 minuut later, maakt dit wat uit voor die test, de test was nega, kan het daardoor komen of niet?

de tets was van de etos merk, me zei dat die goed is,

greetz suzette

#2884996 Quote

weet niemand het of, is het een domme vraag?

#2884997 Quote

Hoi hoi,

Het lijkt mij sterk dat dat iets uit moet maken, maareh.. als je zeker wil zijn waarom probeer je het niet gewoon nog een keertje?
    Beetje kostbaar dat wel, maar ach… als je het dan zeker weet is dat toch beter.

Enne…hoe ver ben je overtijd. Misschien was hij daarom negatief?

Suc6.

Liefs, Winnie.

#2885012 Quote

Hoi Suzette,

ik denk niet dat het erg veel uitmaakt hoor?!
    Als je huisarts een test doet moet je ook je urine opvangen en naar de huisarts toe brengen. (dat is dan misschien wel een ander soort test, dus kan het je niet met zekerheid zeggen)
    Dan gaat er ook wel ff zitten tussen het opvangen en testen…

Suc6 ermee!

Ashley.

#2885016 Quote

Volgens mij maakt dat echt niet uit. Het gaat om het HCG-gehalte en dat lijkt mij niet te vervliegen in 1 minuut.
    Succes, groetjes, Yoeke

#2885017 Quote

he hallo ik heb op nieuw gerekend ben 2 weken overtijd, maar thnx voor de reacties, ik ga morgen weer een test kopen,

greetz suzette

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen