Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25503 Stiekem Alvast Getest

• Auteur

Heb vanmiddag stiekem al getest terwijl mn NOD nog niet is (maandag pas).
    Maar…nu heb ik de stik in de urine gehouden tijdens het plassen, en nu is het testvenster blanco, leeg, wit. helemaal nix dus.
    Nega streep aan de uitslag kant (CB).
    Volgens mij is de test niet goed nu. anders zou het venster toch wel een teststreepje aangeven?

Gr. Mamaloe

#2885007 Quote

ja idd,dan is die niet goed nee,ik zal terug gaan naar de winkel want dan krijg je gewoon een nieuwe,komt vaker voor(werk bij een drogist hahaha)
    groetjes mier

#2885008 Quote

hey mamaloe.ahh wat jammer nou dat die test niet gelukt is ..ja als de testvenster blanco is is het niet gelukt..moet je nog een keer doen..wel zonde …ik doe als ik test altijd in een bekertje en dan de staaf in de beker houden 20 sec dan weet je dat het goed zit…succes meis hoop een positief uitslag..hoor het van je  gr mariska

#2885014 Quote

Hoi mammaloe,

ik ben ook bang als ik je verhaal zo lees dat de test niet goed is gegaan.
    Misschien te kort in de urinestraal gehouden?
    Wel balen joh!
    Misschien wel een goed idee (van een van mijn voorgangsters in dit topic, sorry weet tijdens dit typen je naam niet ) om het aan te geven bij de winkel waar je de test gekocht hebt, wie weet kan je er iets mee zonder dat je de volle mep voor een nieuwe hoeft te betalen???
    Ik ga morgenochtend ook maar weer eens een test doen … zit dan  alweer op dag 54! van mijn cyclus en nog geen RD in zicht

Suc6 deze ronde!!!

Groetjesss,
    Ashley.

#2885019 Quote

Tja dan neem ik idd maar aan dat 't niet goed is gegaan. Nu maar proberen met te beheersen tot mn nod hihi. Kon me vanmiddag dus ff niet inhoudne.

Jeetje Ashley wat wacht je alweer lang zeg!! Waren jou vorige cyclussen ook al niet zo lang? Staat me zoiets bij…(of heb ik t mis?)

Groetjes Mamaloe

#2885073 Quote

Hoi mamaloe,

je hebt het goed onthouden hoor, mijn vorige cyclus was 64 dagen!
    Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en natuurlijk weer negatief
    Snap gewoon niet waarom mijn cyclussen nu opeens zo lang zijn?
    Ik ben in Mei '06 voor het echie begonnen en tot aan december een mooie regelmatige cyclus gehad van tussen de 30 en 35 dagen.
    Vanaf december dus nog maar 1 keer ongi geweest en op dit moment dus weer aan het wachten op de volgende RD
    Zit zoals ik in mijn vorige berichtje al schreef nu alweer op dag 54 en ben het wachten echt zoooooo zat!
    Heb mezelf voorgenomen dat ik dinsdag naar de huisarts ga bellen voor een afspraak. (en laat me dit keer niet afschepen met een ,, wacht het nog maar even af'')

Maar genoeg gezeur van mijn kant …

Heb je al een nieuwe test gedaan?
    Kan me zo goed voorstellen dat als zo'n test niet werkt zoals het moet dat je enorm baalt!
    Veel suc6 alvast met de nieuwe poging

Groetjesss,
    xxx Ashley.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885079 Quote

Hoi Ashley,

Nee ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Heb mezelf onder controle .

Zou als ik jou was idd naar je huisarts gaan. Heb je alwel eens "iets" gehoord waarom het zo lang duurt?
    Bij mij lag het aan de pcos dat het zo lang duurt. En nu ik pillen slik lijkt het er op dat ik dit keer niet zo lang hoef te wachten op mn ongi.

Groetjes Mamaloe

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen