Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25504 Stoppen Met Roken

• Auteur

Hoi meiden,
    Zijn er nog meer dames die aan het stoppen zijn met roken???????

#2885022 Quote

Hoi,
    Ik ben nu een half jaar gestopt met roken!
    Ik wil je veel succes wensen en het gaat je lukken!
    Je toen het tenslotte voor een goed doel.
    Even door bijten. En er zullen moeilijke momenten komen die heb ik ook nog steeds.
    Maar het gaat lukken!

Liefs Bontrie

#2885023 Quote

he hallo ik rook nog steeds, ik probeer te stoppen maar lukt niet echt helemaal, hahhaha, ik weet dat het beter is, ik ben zowie zo aan het minderen, dus ik hoop dat ik kan stoppen,

greetz suzette

#2885030 Quote

Hoi meiden,
    ja vind het zo moeilijk, vooral omdat je eigenlijk nog niet zwanger bent! maar ja, we weten allemaal dat als de test eenmaal pos is je eigenlijk al 4 wkn verder bent!

het scheelt wel dat ik op mijn werk nooit rook omdat ik je raad het al, raamverzorgster ben en mijn mannetje rookt ook niet dus deze hamert er goed op!

maar voor de rest ben ik een verstokte roker vooral op feestjes, gaat dus erg opvallen als ik datniet meer doe.

Hoe gaan/gingen jullie daarmee om?

veel liefs kv

#2885032 Quote

Oh het is al laat!

Heb heel slecht getypt! maar jullie begrijpen hopelijk wat ik bedoel!

#2885036 Quote

Het valt inderdaad op als je dan ineens niet meer rookt. Daarom ben ik daarvoor al gestopt met roken. Het ging me vrij makkelijk af maar ik rookte dan ook niet veel, eigenlijk alleen als ik uitging. Succes hoor, ik hoop echt dat het je lukt om helemaal te stoppen. Zet hem op, je kan het!!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885053 Quote

hoi meiden,

ik ben nu 3 maanden gestopt en het gaat erg goed.
    had het afgelopen weekend even moeilijk.
    ik was een weekend op bewoners vakantie en heb in totaal 5 sigaretten gerookt.
    het was de eerste keer sinds ik ben gestopt dat ik weer meerdere glazen alcohol heb gedronken en daar hoort dan een sigaretje bij.
    ik heb na het weekend niet meer gerookt.
    succes allemaal.

groetjes kwinty.

#2885061 Quote

1 tip je moet echt willen stoppen anders lukt het niet!
    Ik kreeg in het begin ook vaak de vraag waarom ik gestopt was en gaf dan het antwoord dat ik al zolang rookte en het eigenlijk wel zat was.
    En ik was dan ook een stevige roker want ik rookte 1,5 pakje per dag.
    De dag voordat mijn zomervakantie afgelopen was ben ik op de een op andere dag gestopt. En heb daarna ook geen sigaret meer aan geraakt omdat ik dat niet durf. Want ik weet van zelf dat als ik dat doe ik weer verkocht ben. Dus dan maar niet. Mijn vriend is nu 3 maanden gestopt en die rookt alleen af en toe eens een sigaret.

Soms denk ik wel eens waarom ik gestopt ben want wij zitten al in de 13e maand.
    Maar goed we houden vol. En jullie gaat het ook zeker lukken!!!!!!!!

Liefs Bontrie

#2885062 Quote

Bedankt meiden,nou met zulke lieve berichtjes moet het me zeker lukken!

Bontrie wat rot voor je dat je al zolang bezig bent zal voor jullie duimen!

veel liefs kv

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen