Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25505 Ik Ben Overtijd Maandag Denk Ik Testen

• Auteur

hallo allemaal..

wiehoe ik ben zow zenuwachtig, we hebben 21 maart op "comando" geklust omdat de gynacoloog zei dat er een ei op springen stond en nu, zou ik dan woensdag of gisteren wel ongie hebben moeten worden maar nog steeds niks!!
    Ik heb wel last van afschaiding, gewoon wit en pijn aan mijn (.) (.) en misselijk en heeel moe en rare steekjes in buik.
    maarjah nu ben ik dus nog niet ongesteld wat denken jullie zou ik zwanger zijn????
    waneer zou ik testen?

liefs kim

#2885043 Quote

Ehm gister????

#2885044 Quote

Geintje hoor. Vergeet niet dat het maandag pasen is dus ik zou als ik jou was morgen wel even een test in huis halen of heb je die al? Ik ben zelf nogal een ongeduldig type . Ik hoop voor je dat het raak is meid, dat zou fijn zijn!! Laat je het ons weten?
    Groetjes Tara

#2885049 Quote

hihi tara

nou ik heb al testen in huis, ik heb ze besteld op sensitest ik hoop dat het goede zijn maarjah zal best wel he!!
    Maarjahik zou wel willen testen maar ik werk in de verzorging en stel dat het raak is, loop ik morgen op mijn werk super vrolijk te doen en dan weten ze het en dat wil ik dan ook niet en zondag moet ik ook werken en maandag ook. Maarjah ik moet woensdag ook weer naar de gynacoloog en hoop dat het de laatste keer is whahaha

liefs kim

#2885051 Quote

Hoeveel dagen ben je nu overtijd? Mag ik vragen waarom je naar de gyn moet? Krijg je dan een inwendige echo ofzo? Goh wat heb ik een hoop vragen zo laat op de avond.

#2885052 Quote

nou ik ben 21 maart voor het eerst naar de gynacoloog geweest omdat we al 1 jaar gestopt zijn maar ik maar 6 keer ongie ben geweest en das natuurlijk heel vervelend he, dus toen we daar kwamen die woensdag hadden we geluk boven wonder een ei dat op springen stond en kregen van de arts te horen dat we moesten vrijen die avond en dan vrijdag nog een keer. Dus dat hadden we netjes gedaan, maar nu 2 weken later dus denk dat ik woensdag ongie had moeten worden, nog niks
    Ik moet de 11de weer naar de gynacoloog voor een vervolg afspraak omdat hij denkt dat ik PCO heb en we zouden dan gaan kijken wat te doen of ik medicijnen krijg en zow, maar ik weet niet of het nog nodig is whahaha maarjah effe afwachten he

xxxkim

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885054 Quote

Jeetje joh, het zou natuurlijk wel geweldig zijn als je dan nu zwanger bent!! Dordat je dus redelijk onregelmatig ongesteld bent weet je nu niet zeker wanneer je nod is. Spannend hoor, ik ga voor je duimen!!
    Pco is dat dat je te weinig van een bepaald hormoon aanmaakt waardoor je weinig eisprongen hebt?

#2885058 Quote

jah dat klopt helemaal jah, maarjah toen ik dus in het ziekenhuis was stond er een op springen echt heel veel geluk, en dus op advies geklust!!! dus we zijn heel erg benieuwd maar ik blijf er wel effe rustig onder hoor dat heb ik al 1 jaar gedaan dus moetnu ook maar he! whahahaha.
    maar meid ik ga slapen en morgen zien we weer verder!   ik hoop het zo duim je voor mij!!!

Ik zal morgen laten weten of ze nog weg zijn! ik doe het dan wel in dit bericht hoor!!

tot morgen
    liefs kim

#2885090 Quote

Hoi Kim,
    Ik heb al voor je geduimd hoor dus het moet goed komen . Nog geen rode duivels te bekennen??

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen