Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25513 Na Mislukte Test Van Gisteren Toch Maar Een Nieuwe Gedaan

• Auteur

Na mijn mislukte test van gisteren heb ik zonet toch maar ff een nieuwe gedaan.
    Die geeft negatief aan.
    Dus dan zal het wel weer niet zo zijn.
    Maandag is mn NOD als ik het goed heb.
    NOu ja dan w88 we wel op de rode duivels.

Groetjes (een beetje sneu)  mamaloetje

#2885143 Quote

hoi mamaloe,
    nog effe afwachten tot maandag,wie weet
    ik moet weer effe een paar weekjes wachtendat wordt weer flink klussen de komende weken…
    succes
    liefs mirella

#2885156 Quote

Hoi

Misschien was de test wel te vroeg en kun je beter tot maandag wachten. Het is soms beter om niet te vroeg te testen, een bijsluiter geeft niet voor niks aan om te testen op de dag van je menstruatie of de dagen ernaar. Had je het idee dat je nog wel eens zwanger kon zijn omdat je nu al de test deed.

Groetjes Sharine

#2885238 Quote

Heee mamaloe!!!

Nog ff tot maandag wachten hoor!!! Ik had ook een heeeeel lichte streep op mn NOD dus kan nog wel meid!!! En pas 4 dagen na NOD een donkere streep.
    Spannend!!! Ik duim voor je!!!

xie maantje

#2885255 Quote

Hoi hoi,

Nou nog 1 dag en dan zullen we het wel zien of niet.
    Gelukkig kan ik morgen geen test halen anders had ik m vast gedaan.
    Voelt nog niet alsof ik ongi moet worden.
    Maar ja WEET ook niet OF ik het bij het juiste eind had, met al mn wisselende ongi dagen.
    Miss. wordt ik t juist wel weer later.
    Ach ik weet t ook niet. We zien wel.
    (raar maar op de 1 of andere manier zegt mijn gevoel dát het wel eens zo zou kunnen zijn… maar ja das maar n gevoel…)

Gr. mamaloe

#2885260 Quote

he mamalou , ik zou ff afwachten tot maandag, dan weet jet het zeker, ik ben nu iets meer dan 14 dagen overtijd, en nog geen RD maar voel me voor de rest prima, ik heb ook geen voorgevoel dat de rd komt, indiezin bedoel ik geen klachten maar ook niet dat ik zwanger bent, heb deze week 2 testen gedaan en allebij nega 1 van de etos en de 2 de van clearbleu dus ik weet het helemaal niet meer wat ik moet doen.

veel s6 en hopen maar dat de rd uitblijft bij jou

greetz suzette

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen