Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25517 Bruinverlies

• Auteur

Hallo!
    Ik ben nieuw hier en  moet nog een beetje uitvinden hoe het allemaal werkt hier op het forum. Hoop dat ik straks ook weet hoe ik mijn eigen bericht terug moet vinden.
    Maargoed, even voorstellen:
    Ik ben Hopey (nickname natuurlijk), bijna 33 jaar en mijn vriend en ik zijn nu sinds een half jaar aan het proberen zwanger te raken.
    Nu moet ik volgens mij morgen ongesteld worden (hopenlijk niet dus), maar ik heb nu sinds ongeveer 9 dagen regelmatig wat bruinverlies bij het afvegen. Dat begon al 5 dagen na mijn eisprong. Normaal heb ik dat vanaf 5 dagen voordat ik ongesteld moet worden.
    Heeft iemand van jullie dit ook weleens gehad en weet iemand wat dat kan zijn?
    Kan het ook zijn dat ik ondanks 9 dagen bruinverlies toch zwanger ben? Ik heb wel aardig gevoelige borsten maar verder niet echt duidelijke tekens. En gevoelige borsten heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden dus dat zegt ook niet alles…

Ik hoop op reacties!

Groetjes Hopey

#2885194 Quote

He visje,

Mag ik vragen met welk merk je getest Heb?
    Al een week voor je nod een positieve test, dat hoor je niet vaak!
    Natuurlijk ben ik ook reuze benieuwd, ik heb mijn nod vrijdage de 13e .
    Ik wil ook zo graag testen, al weet ik met heel mijn gevoel dat het onzin is en dat ik gewoon mijn nod af moet wachten.

Had jij al symptomen, dat je al testte?
    Groetjes Marianne

#2885196 Quote

Misschien is het wel een innestelingsbloeding geweest ofzo? Ik hoop het in ieder geval voor je? Heb je een regelmatige cyclus? Wanneer zou je kunnen testen?
    Groetjes Tara

#2885200 Quote

He Visje,

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik hoop voor je dat je inderdaad zwanger bent!! Wel vreemd inderdaad dat je al zo vroeg kon testen, heb ik ook nog niet eerder gehoord dat dat kan. Laat je me weten of de test morgen weer positief is? Ben erg benieuwd!

En Tara, was jouw vraag over innestelingsbloeding voor mij of Visje bedoeld?

Ik heb geen idee of een innestelingsbloeding zo lang kan duren. Lees altijd dat dat 1 of 2 dagen duurt, heb nog niet eerder gehoord dat iemand een week lang een innestelingsbloeding heeft gehad en toen zwanger was. Maar wie weet, misschien kan het toch?
    In mijn geval denk ik eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Dacht net bij het naar de wc gaan al te zien dat het bruin meer wordt en dus dat ik morgen ongesteld ga worden…

Visje hoe lang ben jij al bezig? En Tara?

Wij een half jaar nu. Als het deze keer niet raak is, dan ga ik naar de huisarts. Dit omdat ik in het verleden chlamydia heb gehad en daar kunnen je eileiders verkleeft van raken… Mijn huisarts heeft  tegen mij gezegd dat ik na een halfjaar proberen weer bij hem aan mag kloppen. Dus wij gaan misschien binnenkort de medische molen in…

Groetjes Hopey  

#2885203 Quote

Hej Hopey,

Ik laat het je morgen zeker even weten,
    en ik hoop dat jij ook mee mag naar het decemberforum…
    Ik heb nu zelfs nog bruine afscheiding,
    maar dit herken ik ook van mijn 1e zwangerschap.
    Het is nu precies hetzelfde als toen….
    Onze kleine is nu 1,5 jaar en wij dachten,
    We gaan voor een tweede proberen…
    We zaten pas in onze 1e ronde nu…

Bij onze eerste heeft het 4 maanden geduurd voor ik zwanger was…
    Ik wens het allerbeste voor jou…

Liefs,
    Visje

#2885204 Quote

Oh ja ik heb meestal een cuclus van 27-28 dagen, maar afgelopen maand was mijn eisprong wat eerder (ik gebruik ovulatie-testen en ik had volgens mj ook een ovulatiebloeding op het moment van de eisprong)  dus ik verwacht dat ik deze maand een cuclus van 25 of 26 dagen heb.

Dus ja regelmatig…

Groetjes Hopey

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885205 Quote

Dus Visje, jij had bij de 1e zwangerschap ook last van bruine afscheiding? Ook voor je NOD en ook meer dan 2 dagen achter elkaar? En had je toen nog andere symptomen zoals gevoelige borsten of iets anders?

Hoe lang duurde het voordat je zwanger was van je eerste?

Zou wel supersnel zijn zeg als je binnen 1 maand alweer zwanger bent!

x Hopey  

#2885207 Quote

Oh ik lees nu dat je had verteld dat je bij de eerste na 4 maanden zwanger was… Da's ook mooi snel zeg!

x Hopey

#2885208 Quote

Hej Hopey,

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook zeker een week last gehad van bruine afscheiding…
    Het heeft toen 4 maanden geduurd voor ik zwanger was…
    Niet verwacht dat het de eerste keer raak zou zijn!!!
    Wij hadden zoiets van we zien wel!!!
    Temperatuur jij?
    Ik wel…

Liefs,
    Visje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen