Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25519 Taralientje Deze Is Voor Jou

• Auteur

Lieve taralientje,
    ik zit natuurlijk nog maar net op het forum maar ben nu al verslaafd en kijk elke dag naar alle fijne, verdrietige en mooie verhalen.

Ik ken jou natuurlijk niet maar je denkt echt aan iedereen!
    en nu las ik jou verhaal dat je je 2de kindje bent verloren met 17 wkn en dat vind ik zo rot!

dus hier een paar  van mij en ik hoop echt dat het deze keer echt mag lukken veel liefs kv

#2886585 Quote

Oh wat lief van je, zit helemaal met tranen in mijn ogen meid!! Ik zoch eigenlijk naar het topic waar we eerst zaten over "wie gaat er in april ook voor het echie" en toen kwam ik ineens deze tegen. Jammer dat ik het niet eerder heb gezien. Ontzettend bedankt hoor!!!
    Het was mijn 1e zwangerschap en die ging inderdaad mis met 17 weken, dat was ontzettend verdrietig maar uiteindelijk heb ik het een plaatsje kunnen geven. Nu hebben we een geweldig gezond kind en daar zijn we heel gelukkig mee. Nu hopen we op een volgend wondertje!!

Hoe is het met jou? Ik ga nog even op zoek naar "ons" andere topic. Ik hoor graag hoe het met je gaat!

Groetjes Tara

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen