Lieve Mariska,
Wat een vervelende situatie zeg… Kan me voorstellen dat je niet weet wat et doen.. Natuurlijk moet je nog even afwachten tot je duidelijkheid hebt en vanuit daar verder gaan kijken hoe het zal gaan. Je vriend zal inderdaad het erg heet onder zijn voeten krijgen nu hij misschien vader wordt. Zeker nu hij er niet echt voor heeft kunnen kiezen ja of nee.
Misschien een slechte vergelijk, maar mijn vriend wilde absoluut geen kids toen ik hem ruim 3 jaar geleden leerde kennen. Uiteindelijk zei hij na veel praten, heftige gesprekken en veel tranen toch een jaar geleden 'ja' tegen een kind. Nu we druk bezig zijn en deze afgelopen ronde we heel dicht bij een zwangerschap zaten (overtijd maar niet zwanger) kreeg hij het ook opeens heel erg op zijn heupen. Hij vond het nu opeens wel erg dichtbij komen en kreeg het er spaans benauwd van…
Zo zie je maar dta het goed is dat je die 9 maanden hebt om je voor te bereiden. Die tijd heb neit alleen jij maar zeker je vriend nodig. Hij zal vast er over na gaan denken als hij meer weet. Nu kan hij er nog weinig mee, mannen zijn altijd lekker zakelijk, eerst zien hoe of wat, dan denken we erover na..
Ik wens je veel sterkte in deze lastige dagen en hoop dat wat de uitkomst ook is, jullie er samen uit zullen komen. Misschien onnozel van me om et zeggen maar ik geloof erin dat dingen gebeuren met een reden en dat het leven loopt zoals het moet lopen…
Liefs Mylène (babypoppenmaakster)