Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25520 6 Dagen Overtijd

• Auteur

hoi meiden daar ben ik weer..allemaal gefeliciteerd met de positief uitslag  ik ben nu 6 dagen overtijd..en ik durf me niet meer te teste sinds ik negatiefe test heb gehad van de weeken me vriend is er van op de hoogte maar die is er helemaal niet blij mee die wil er niks van weten heeft hij mij gezegtik voel me zo rot erover. als ik zwanger ben dan is hij gewoon er niet blij mee dat we straks samen een kind krijgen…ik weet me echt geen raad mee…ik zou echt heel blij zijn ermee als ik zwnager ben maar ja dan heeft me kind een vader die hem of haar niet eens wil…maar ja ik heb hem al gezegt met of zonder jou ik hou het en zal er zelf voor zorgen …ik voel me echt ellendig over het feit dat hij er nisk mee te maken wil hebben…ik heb hem ook gezegt dat hij wel de lusten wil maar niet de lasten en dat hij gewoon geen man is…heb er echt spijt van dat ik met hem een relatie had( is daar nu te laat voor)..maar goed als ik zwanger ben dat denk ik wel zeker want zo voel ik me ook gewoon dan ben ik er gewoon heel blij mee en hou het..en zal er met alle liefde en aandacht verzorgen…sorry dat ik het moest vertellen maar zat me echt dwars en moest er ff uit.nu  voel ik me  opgelucht..gr mariska

#2885227 Quote

hoi mariska,
    wanneer ben je gestopt met de pil?en was je vriend het er niet over eens?
    wat vervelend allemaal zeg,ik hoop dat jullie eruit komen,maar dat zal wel hoor,mijn zus raakte ook zwanger dat hij er niet blij mee was maar moet je nu eens kijken hij is nu trotse vader al van van 2kids!!!dus er is nog hoop hoor!!!
    groetjes mirella

#2885228 Quote

hoi mariska,
    ik begrijp dat je je ellendig voelt in deze situatie, is het nu over tussen jullie? hoe lang hadden jullie een relatie? ik zou toch voor de zekerheid nog een test doen als ik jou was!

en je hebt gelijk wel de lusten niet de lasten oohh mannen

nou ik wens je veel sterkte in deze situatie

veel liefs kv

#2885229 Quote

hoi meiden…ja ik was 4 maanden met hem niet zo lang eigelijk…maar ik vergat vaak de pil te slikken en dat wist hij zo doende dat ik nu overtijd ben…ik ga tog echt maar weer een test doen ook al ben ik bang het moet gewoon …anders blijf ik tog maar in de zenuwen…maar ja zal dan dinsdag worden want met pasen is alles dicht  bedankt voor   jullie reacties..hoop dat het goed komt gr mariska

#2885231 Quote

ik vind het moedig van je dat je er al zo achter staat hoor.
    komt goed,en veel succes en laat je het nog even weten hier,ben benieuwd of het posi is.de meeste mannen schrikt dat toch een beetje af denk maar laat je niet gek maken.
    liefs mirella

#2885277 Quote

Lieve Mariska,

Wat een vervelende situatie zeg… Kan me voorstellen dat je niet weet wat et doen.. Natuurlijk moet je nog even afwachten tot je duidelijkheid hebt en vanuit daar verder gaan kijken hoe het zal gaan. Je vriend zal inderdaad het erg heet onder zijn voeten krijgen nu hij misschien vader wordt. Zeker nu hij er niet echt voor heeft kunnen kiezen ja of nee.

Misschien een slechte vergelijk, maar mijn vriend wilde absoluut geen kids toen ik hem ruim 3 jaar geleden leerde kennen. Uiteindelijk zei hij na veel praten, heftige gesprekken en veel tranen toch een jaar geleden 'ja' tegen een kind. Nu we druk bezig zijn en deze afgelopen ronde we heel dicht bij een zwangerschap zaten (overtijd maar niet zwanger) kreeg hij het ook opeens heel erg op zijn heupen. Hij vond het nu opeens wel erg dichtbij komen en kreeg het er spaans benauwd van…

Zo zie je maar dta het goed is dat je die 9 maanden hebt om je voor te bereiden. Die tijd heb neit alleen jij maar zeker je vriend nodig. Hij zal vast er over na gaan denken als hij meer weet. Nu kan hij er nog weinig mee, mannen zijn altijd lekker zakelijk, eerst zien hoe of wat, dan denken we erover na..

Ik wens je veel sterkte in deze lastige dagen en hoop dat wat de uitkomst ook is, jullie er samen uit zullen komen. Misschien onnozel van me om et zeggen maar ik geloof erin dat dingen gebeuren met een reden en dat het leven loopt zoals het moet lopen…

Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885554 Quote

Spannend!!!!!!!

Succes met alles, en meid, als jij positief test, dan is jou beebje wel
    verzekerd van een hele sterke mama, zet hem op meid,wij zijn hier om je
    op te vangen.

Liefs Randy
    mama van Ninthe* en 5 wk en 3dgn zwanger

#2885577 Quote

hey meiden ..ik heb een test gehaald net en ga me nu teste spannend!!!!!!!!!!jullie horen zo van mij:D gr mariska

#2885579 Quote

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM!!!!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen