25523 Voor Mylene 37
-
AuteurBerichten
-
hey lieve meid ik hoop dat je deze topic leest, kon uit een vorig topic merken dat je mijn berich niet gelezen had, zal t nog even kort uit leggen.donderdag zijn die rot duivels dus toch gekomen,na 19 dagen overtijd te zijn geweest!het is heel raar want die zelfde ochtend heb ik nog een test gedaan..wat denk je…heeel licht lijntje!
ik vermoed dus dat het ook een heel vroege miskraam geweest kan zijn, omdat mijn cyclus altijd zo mooi was!
en daarom zei ik ik ga gezellig een ronde met jou verder mee
het is misschien maar beter dat ik ni zeker weet wat t is geweest of gewoon ongi of een heel vroege miskraam.
ik hoop dat wij samen snel (met alle andere meiden hier) volgende ronde meer succes hebben!
ik weet precies hoe je je gevoeld hebt die dag..wat een telleurstelling zeg!!!ik wens je heerlijk zonnige paas dagen en ik hoor je snel op dit forum, dikke kus irem
Lieve Irem,
Leuk dat je me even opzoekt, ook al heb ik nu even weinig aan al die mooie positieve berichten, het geeft ook hoop om door te gaan…
Wat ontzettend 'piep' voor je dat jij ook je RD's heb gekregen… En dan zeker na zo lang ovetijd. Dus je had getest en licht streepje gezien en dezelfde dag nog ongi? Dat is helemaal hard, bij mij bleef de test negatief, dus hoopte ik nog wel, maar durfde er nog niet in te geloven dat ik zwanger zou zijn…
Even bericht plaatsen, kan ik het nog een keertje lezen..
Tot zo,
Liefs Mylène (37)Ben ik weer,
Jij had toch ook wat verlies wat niet doorzette? Ik ben nadat mijn ongi kwam op 1 dag ook even heel erg aan het vloeien geweest en nu na 4 dagen alweer over, zo snel gaat het ook weer niet bij mij. Vraag me wel af, misschien weet jij daar iets van, of je dan nu weer gewoon moet mikken op een gewone cyclus? Want anders zou ik niet weten wanneer ik mijn eisprong ongeveer zou hebben… Meestal ga ik na mijn ongi direct aan de slag, omdat ik maar een cyclus van zo'n 24 dagen heb.
Wat denk jij? Zullen we er maar vanuit gaan dat we een vroege miskraam hebben gehad (zeker bij jou na een positieve test), dan weten we in ieder geval dat we goed mikken en dat we zwanger kunnen worden…
Ik denk dat ik vanavond weer een de klus ga (mijn vriend vindt dat vast niet erg, staat door alle toestanden al een poosje droog, hihi) en ik zal mijn NOD dag vandaag gaan berekenen. Houden we elkaar wel op de hoogte…?
Oh, meis, ik had het je zo gegund dat je lekker mee kon naar de decembermama's…
Vind het bericht heeeeel vervelend, maar ben wel blij dat ik weet hoe het ermee staat…
Heel veel sterkte deze dagen, misschien helpt het je om te zeggen dat het met mij heel goed gaat, ondanks alles. Zit superlekker in mijn vel en heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Misschien toch nog een paar maandjes geduld hebben maar daar komen we ook wel weer overheen… Op naar de normale cyclus en de volgende keer dat de RD's wegblijven zijn we zwanger, oké?
Heel veel leifs Mylène (37, Babypoppenmaakster)
quote: Babypoppenmaakster reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2007 13:29:06'));
Ben ik weer,
Jij had toch ook wat verlies wat niet doorzette? Ik ben nadat mijn ongi kwam op 1 dag ook even heel erg aan het vloeien geweest en nu na 4 dagen alweer over, zo snel gaat het ook weer niet bij mij. Vraag me wel af, misschien weet jij daar iets van, of je dan nu weer gewoon moet mikken op een gewone cyclus? Want anders zou ik niet weten wanneer ik mijn eisprong ongeveer zou hebben… Meestal ga ik na mijn ongi direct aan de slag, omdat ik maar een cyclus van zo'n 24 dagen heb.
Wat denk jij? Zullen we er maar vanuit gaan dat we een vroege miskraam hebben gehad (zeker bij jou na een positieve test), dan weten we in ieder geval dat we goed mikken en dat we zwanger kunnen worden…
Ik denk dat ik vanavond weer een de klus ga (mijn vriend vindt dat vast niet erg, staat door alle toestanden al een poosje droog, hihi) en ik zal mijn NOD dag vandaag gaan berekenen. Houden we elkaar wel op de hoogte…?
Oh, meis, ik had het je zo gegund dat je lekker mee kon naar de decembermama's…
Vind het bericht heeeeel vervelend, maar ben wel blij dat ik weet hoe het ermee staat…
Heel veel sterkte deze dagen, misschien helpt het je om te zeggen dat het met mij heel goed gaat, ondanks alles. Zit superlekker in mijn vel en heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Misschien toch nog een paar maandjes geduld hebben maar daar komen we ook wel weer overheen… Op naar de normale cyclus en de volgende keer dat de RD's wegblijven zijn we zwanger, oké?
Heel veel leifs Mylène (37, Babypoppenmaakster)
hey mylene, doe t even zo anders ben ik al weer kwijt wat je hebt geschreven hahaha.
ik ben dus ookmaar 2 dagen heel heftig ongesteld geweest, en weet net als jij nu niet meer van welke cyclus ik uit moe gaan
had ook net als jij mooie cyclus (27 dagen) en nu over de 45!
ik denk dat ik de natuur maar zijn gang laat gaan en maar iets meer ga klussen hhaaha, aangezien ik echt mn eisprong niet kan voelen.
en ja ik ben t helemaal met je eens, we gaan er maar vanuit dat onze lichamen hard aan t werk zijn en aan t voor bereiden zijn dat we wel zwanger kunnen worden, denk dat we ook zo positief moeten denken.hahaha nmoet even lachen om je stukje mn vriend staat al een poosje droog…nou die van mij ook hahahah, dus denk dat ik m vanavond ook maar even verras hahahaha
weet echt nie meer hoe ik nu mijn nod moet gaan berekenen? jij wel??
het is voor ons allebei vervelend, maar ik vind het wel heel fijn dat we met elkaar kunnen praten, omdat onze situaties vreselijk veel op elkaar lijken!!!vind het superfijn om te horen dat je goed in je vel zit!! en zal ik je wat zeggen, na deze telleurstelling..heb ik nu eigenlijk ook dat gevoel!! ik voel me sinds gister eigenlijk weer heerlijk, heb overal zin in en geniet denk ik net als jij nu van dit stralende weer!!!
voel me goed !!
en dan nog , al had ik zwanger geweest, had ik t zo jammer gevonden dat ik dit ni met jou had kunnen delen, dus misschien moest t ff zo zijn, zodat we inderdaad de volgende keer samen overtijd, wel doorgaan naar een volgend forum!!we houden elkaar zeker op de hoogte!!
en meis, hou me ff op de hoogte als je weet hoe jij je cyclus gaat berekenen, misschien heb ik er wat aan hahah
geniet van deze mooie warme dag en hoor je snel
dikke kus en liefs iremLieve Irem,
Ik ben nu gewoon gaan tellen vanaf mijn eerste dag dat mijn ongi goed doorzette, afgelopen woensdag. Ik kom dan uit na een cyclus van 24 dagen op 28 april, ligt mijn eisprong rond zaterdag de 14e. Ik hou dit maar een beetje aan, maar weet wel dat ik na mijn eventuele eisprong zeker door zal gaan met klussen, je weet maar nooit… Mijn vriendin had laatst een enorme buikpijn, in het ziekenhuis bleek ze een bloeding te hebben met haar eisprong, en 9 dagen later kreeg ze haar ongi. Dus geen 14 dagen zoals men zegt. Ik hou het er maar op dat we voor en net na die 14e dag van het einde maar extra mikken, hihi…
Ben heel bliij te horen dat je je goed volet ondanks alles, ik had trouwens ook na 4 dagen al neits meer, net als jij. Ik hoop niet dat je het erg vind maar ik heb steeds maar het gevoel dat mijn kindje een voorjaarskindje zal worden (Vissen of Ram), maar dan moet ik nog even geduld hebben met zwanger raken (ergens eind mei op z'n vroegst. Dus als je met em mee wilt doen moet je of even geduld hebben of gewoon lekker eerder zijn, oké? 😉
Geniet nog maar even van deze mooie dagen en we spreken elkaar snel weer. Mocht het zo zijn dat we elkaar een beetje 'kwijt' raken op het forum, kan je kijken op mijn website http://www.mylene-swertz.nl en daar staat mijn email adres. Ik email nu ook meer met Sigrid dan ik met haar klets op het forum en dat maakt het wat persoonlijker soms. Kijk maar wat je wilt, anders vind ik je hier wel hoor.
Waar kom je vandaan en kan je me nog even zeggen hoe oud je bent, Ik ben net 37 en woon in de buurt van Amsterdam…
Veel liefs en knuffel Mylène (37)
-
AuteurBerichten
Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen