Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25524 Duidelijk Zwanger

• Auteur

Hallo allemaal..

Afgelopen dinsdag had ik 1 week voor mijn NOD een test gedaan.
    Deze was heel licht positief…
    Ik heb vandaag de test herhaald en deze gaf nu een vette + aan…
    Wij zijn zo blij!!!  
    Het was pas onze 1e ronde…
    Bij de eerste heeft het 4 maanden geduurd voor ik zwanger was,
    Maar had niet verwacht dat het de 1e x al raak zou zijn….
    Dit wordt ons 2e kindje, ik zal rond 20 december zijn uitgeteld…

Liefs,
    Visje

#2885268 Quote

Lief Visje,

Ik las het al in andere onderwerpen, maar dit keer zal ik je persoonlijk feliciteren met je zwangerschap!!!

Supergaaf hoor meid, Voel je je al helemaal zwanger? Al aan het diee gewend, vast wel, na je vage streepje dinsdag…

Bij mij zal het nog even duren maar dat geeft niets, we gaan gewoon weer door..

Van harte meid en het allerbeste, Dat het maar een heerijke zwangerschap en een schat van een mini mensje zal worden!!

Veel liefs Mylène (babypoppenmaakster)

#2885278 Quote

Hoi Mylene,

Allereerst bedankt voor je reactie!
    Dank je wel…

Ik ben helemaal blij, geloof het idd nu meer als afgelopen dinsdag…

Tot nu toe nog eigenlijk nergens last van , alleen gespannen borsten, maar dat valt wel mee…

Ik hoop dat alles goed blijft gaan..
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik heel veel kwaaltjes gehad en dat was ook echt niet leuk….
    Ik zeg nu dan ook steeds…
    Liever een bevalling dan 9 maanden zwanger…
    Maar dat is voor iedereen anders en ook voor iedere zwangerschap anders…

Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn….

Liefs,
    Visje

#2885279 Quote

Lief Visje,

Fijn te horen dat het tot nu toe zo goed met je gaat, ik zal dan ook zeker voor je duimen dat het zo zal blijven gaan. Dus je eerste zwangerschap viel vies tegen? Ik ken ook wat mensen die een lastige zwangerschap hebben meegemaakt, maar 'gelukkig' kozen ze toch voor een tweede (of zelfs derde). Maar goed dat het krijgen van een kindje zoveel 'goed' kan maken…

Maar zoals je al zegt, iedere zwangerschap is weer anders, dus wie weet is deze een eitje!!

Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

#2885289 Quote

gefeliciteerd , lekker van genieten, en leuk dat het na 1 keer al raak is . hahaha bij mij is het nu ff afw8 ben nu meer dan 2 weken overtijd en nog geen rd en ook geen zwangerschap dus ja kweet het niet heb 2 tetsten gedaan allebij negatief, dus w8 nog ff misschien kot de rd wel langs , veel s6 en laat ons af en toe wten hoe het gaat oke?

greetz en xx suzette

#2885297 Quote

Van harte gefeliciteerd en geniet er saampjes lekker van!!! Liefs Lientje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885303 Quote

Hoi visje

Van harte gefeliciteerd met je nu overduidelijke zwangerschap. Ik wens je een hele fijne en zorgeloze zwangerschap toe. Geniet er met je partner fijn van.

Groetjes Sharine

#2885332 Quote

he visje gefeliciteerd met je zwangerschap genieter van 9maanden zijn zo voor bij.

groetjes iris 32j 11de 2de

#2885386 Quote

van harte!!
    geniet ervan en ik wens je een mooie zwangerschap!!
    liefs irem

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen