Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25525 Moet Geen Opsessie Worden Eens Of Oneens

• Auteur

meiden , ik wee hoe jullie voelen ik ben pas sinds november bezig, en het lukt niet echt maar ik zit er niet mee, wij willen ook heel graag kinderen en bij sommige duurt het langer dan de rest, na een jaar zeg ik oke dan zal ik me zorgen gaan maken, maar daar voor nee, das mijn mening, 1 ding het moet GEEN OPSESSIE worden, dat is mijn menig als het alleen maar moet en maar denken van nu gaat het lukken , dan komt er niks van , was bij mij in het begin ook, ik had dan in het begin een beetje schijnzwanger, en dat ik gewoon kl*te.

ik weet niet of er mensen zijn die het met me eens is of niet, ik ben niet boos, of geirriteert iedreen doet het op zijn eigen manier, en iedreen mag denken zeggen en schrijven wat ze willen ,

greetz suzette

#2885294 Quote

Ben het wel met je eens.

Tegen de tijd dat het een obsessie wordt gaat er iets niet goed.
    Dan verloeder je de rest om je heen en denk je alleen nog maar aan zwanger worden.

Ik heb ook bewust een poos afstand genomen van het forum want daardoor was ik er vond ik te veel mee bezig.
    Nu kom ik hier af en toe nog eens en zo rond mn nod miss. iets vaker maar voor de rest niet meer.
    Besteed  mijn tijd liever aan leukere dingen zoals de kinderen, vrienden, familie en alle dagelijkse dingen  en voor de rest  klussen we er gewoon om door.
    En hebben we geen zin (wat wel eens gebeurt als je al 2 koters hebt) dan doen we het gewoon lekker niet!

Groetjes Mamaloe

#2885295 Quote

he hallo leuk dat je reageert, ik ben er pas hier op het forum als ik vertijd ben, daarvoor niet, ik ben dan er helemaal niet mee bezig , ben er pas mee bezig als ik overtijd ben. wat ik nu hbe,

greetz suzette

#2885296 Quote
    quote: mrs4hughz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2007 16:04:35'));

he hallo leuk dat je reageert, ik ben er pas hier op het forum als ik vertijd ben, daarvoor niet, ik ben dan er helemaal niet mee bezig , ben er pas mee bezig als ik overtijd ben. wat ik nu hbe,

greetz suzette

Ja dat kan ik me indenken dat je er dan wel mee bezig bent. Zou mij net zo vergaan. Maar probeer idd wel je beide benen op de grond te houden.

Je hoort n.l. vaak dat mensen niet meer van een forum weg zijn te krijgen.
    Heb in het begin dat ik hier kwam wel een klachten gehad van mijn man.
    Zei ie, zit je daar nu alwéér??? Je merkt 't toch vanzelf als je zwanger bent!!

Tja mannen zijn wat nuchterder maar soms ook wel fijn dat ze je ff weer terug op aarde zetten dan..

Gr. Mamamloe

#2885318 Quote

he hallo ja me vriend is ook zo hoor ik wilde elke keer als ik 1 dag overtijd was gelijk test kopen zeg me vriend je voelt en merk het vanzelf wel wanneer je zwanger bent, bij 3 weken vind ik het wel eesn tijd worden ja maar daarvoor nee, hij kan toen zo kwaad worden aleen maar geld verspilling zegt hij,hij vind het dat je dat pas doet als je geen kinderen wilt of verkracht bent dat zulke dingen anders nee moet je geen zorgen maken, pas na de 2 weken pas dan wel, nou nu ben ik meer dan 2 weken overtijd en nog geen positief uitslag dus me lichaam is weer helemaal gek aan het doen , kl*te lichaam , sorry moest er ff uit x

xxxxxxxx greetz suzette

#2885365 Quote

Hallo dames,

Ik kan me in alles heel goed bij voorstellen. Om het moment dat ik stopte met de pil bij de eerste, was ik constant bezig met het zwanger worden. Dan dacht ik bij somige maanden van goh ik ben overtijd laat ik eens een test doen en ja hoor negatief en direct de dag daarop ongesteld worden. Dit heb ik een aantal keren gehad. Todat ik weer eens overtijd was en die dag werd ik misselijk van de vlees die ik aan het braden was, en toen had ik het idee van het kan nu wel eens echt zijn. De dag daarop had ik een test gedaan en ja hoor ik was zwanger. Wij zijn 1.5 tot 2 jaar bezig geweest. Mijn man was onderzocht en hij bleek geen goeie kwaliteit te hebben. Toen had ik iets van ik zie wel wat er gebeurd anders moeten we maar naar de gynacoloog. Maar dat hoefde dus niet. Ik weet wel dat je er niet te veel mee bezig moet zijn. Als het komt dan komt het. Als je je gedachten ergens anders op vestigt dan gebeurd het wel.

Groetjes S

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885379 Quote

daar ben ik het helemaal mee eens, komt het dan komt het , ik denk en me vriend ook zo over alleen het probleem bij mij is , dat als ik overtijd ben meer dan 1 week vanuit ga van 41 dagen dan ben ik er zo emotioneel mee bezig, dus ja 41 dagen cyclus is wel lang ma ja . nu ben ik meer dan 2 weken overtijd dus, maar het moet geen opsessie worden, dan maak je alleen maar gek mee en dan als het kind komt dan is de lol er al weer vanaf bij sommige en dat vind ik niet kunnen toch?

greetz suzette

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen