Hoi Mamaloe en rest,
Ik begrijp wat je bedoelt met erg voorbarig. Ik moet zeggen dat ik door bepaalde omstandigheden al aardig wat heb voor de toekomstige babykamer. Maar dat komt omdat ik al jaren een schattig wit kastje in huis had met vlinderknopjes, in pastel kleuren. Mijn vriend vind het een vreselijk ding maar ik zei dat het nooit weg zou gaan en dat het een schatje zou zijn voor een babykamertje..
Inmiddels hebben we een groot huis gekocht met een ruime logeerkamer voor evt gasten en voor mijn nichtje van bijna 1 waar ik vaak op pas. Vandaar dat ik nu ik de ruimte heb, ook een 2e hands ledikantje (oudblauw) heb gekocht, een campingbedje ligt toch niet lekker en ik heb haar vaak hele dagen.. Dus onze logeerkamer heeft al live kleurtjes op de muur, een ledikantje en een kinderstoel (niet meer knoeien en eten op onze neiuwe bank, hihi). Inderdaad erg voorbarig aangezien we nog aan het proberen zijn voor de eerste keer zwanger te raken, maar ach, mijn nichtje slaapt er heerlijk in en ook al lukt het bij ons niet dan heb ik nu het geld er al uitgehaald..
Daarnaast maak ik dus babypoppen van klei en hiervoor heb ik al in de loop der tijd veel gekocht aan kleertjes en veel spullen gekregen (babyblauwe maxi cosi en roze wipstoel). Deze spullen waren heel erg handig voor mijn nichtje, maar ik gebruik ze ook om de poppen in et fotograferen.
Maar wat ik ook al heb is veel kleding. Ik heb mijn poppenkleding (nieuwe babykleding) uitgezocht en alles wat ik voor of een jongen of een meisje leuk zou vinden, hou ik nu apart van de zoete babypoppenkleding. Maar ik wikkel ze ook in babybadcapes dus die heb ik ook al…
Voordeel is dat we starks weinig nog nodig hebben (alleen commode en kinderwagen, heb nu een oud wrak wat ik voor mijn nichtje gebruik) maar als ik die grote doos zie staan hoop ik toch echt dat daar binnenkort mijn kast gevuld mee kan worden…
Maar ik weet het, dit is een uitzondering…
Hihi, heb natuurlijk wel een super excuus om babykleding te kopen terwijl je nog geen kindje hebt. Zie ik nu soms hele leuke jongensdingen denk ik wel eens, ach, als het een meisje wordt gebruik ik het wel voor mijn poppen!!
Voor degene die nu nieuwsgierig zijn geworden: http://www.mylene-swertz.nl
Liefs Mylène (babypoppenmaakster)