Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25527 Blaasontsteking En Ovulatiebloeding Twee Weken Na Miskraam

• Auteur

Hey meiden
    Wat een rotpasen, hahaha. Heb vannacht naar het ziekenhuis gemoeten met een acute blaasontsteking. Sorry voor de details, maar ik plaste puur bloed en verging van de pijn. In het ziekenhuis nog een uur moeten wachten op een dokter (pasen he) en toen had ik ook voor het eerst in mijn leven een ovulatiebloeding. Ik heb 16 dagen geleden een miskraam gehad. En daar kan het niet meer van zijn. Want 10 dagen geleden ben ik volledig gestopt met vloeien. En mijn baarmoeder was mooi proper. Het is ook geen oud bloedverlies, maar nieuw, helderrood bloed, met een beetje weefsel bij. Ik heb het enkel bij het afvegen, dus ben niet aan het vloeien, enkel spotting. Maar moet ik me nu geen zorgen maken? Ik weet dat ovulatiebloedingen meer voorkomen, maar ik heb het nog nooit gehad. En na mijn miskraam?
    Hopelijk kan iemand mij geruststellen
    Heel veel knuffels mamasita

#2885319 Quote

kan niemand me helpen?

#2885352 Quote

hey sita,

Ik kan je helaas niet helpen. Heb je in het ziekenhuis niet gevraagd hoe of wat??Anders zal ik dat gewoon nog doen als ik jou was.

Wat balen zeg dat je dit nu ook nog moet overkomen. Hoop dat het van nu af aan beter met je gaat!!

Ik had een poosje terug ook nog even wat geschreven op ''onze'' topic!!!

Nou meissie, sterkte!!!

Liefs Annie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen